Приголомшливий двомісний літак для особистих польотів містом нарешті працює після невдачі
Приголомшливий двомісний літак для особистих польотів містом нарешті працює після невдачі

Приголомшливий двомісний літак для особистих польотів містом нарешті працює після невдачі

Чому затримали польоти

Причиною відкладення планів стала банальна бюрократія – пробні польоти під час Олімпійських ігор 2024 року зірвалися через затримки з сертифікацією двигунів, що живлять 18-роторний електричний літак вертикального зльоту (eVTOL) і посадки від німецької компанії.

Компанія Volocopter, з якою ми вперше зіткнулися ще в 2013 році, співпрацювала з регіональним урядом Парижа, транспортним оператором французької столиці RATP і оператором аеропорту ADP, щоб перевозити людей з плавучої платформи на Сені — поблизу залізничного вузла Аустерліц — до інших аеропортів, розкиданих по всьому місту, які були побудовані ADP. Але цього не сталося, і тепер є надія, що всі питання будуть вирішені вчасно до відкриття Собору Паризької Богоматері наприкінці року.

Тим часом за кілька миль від Парижа Volocopter здійснила випробувальний політ з екіпажем на першому замовленому комерційному аеродромі на аеродромі Сен-Сір-л'Еколь. Це стало результатом трирічної співпраці між німецькою компанією з повітряної мобільності і французьким оператором аеропортів Groupe ADP і свідчить про початок серії докомерційних випробувань, спрямованих на перевірку технологій.

Поточна програма передбачає тестування маневрів до і з аеропорту, наземного обслуговування, зв'язку з авіадиспетчерами та зарядки акумуляторів. Цей раунд випробувальних польотів має завершитися наприкінці цих вихідних у Версальському палаці.

Ми досягли нашої мети — здійснити польоти в Іль-де-Франс цього виняткового літа. Ми також досягли мети зі створення першої мережі вертипортів, відкривши аеропорт Сен-Сір-Л'Еколь, який завершує нашу мережу в Іль-де-Франс,
– каже заступник генерального директора Groupe ADP Едвард Аркрайт.

Приголомшливий двомісний літак для особистих польотів містом нарешті працює після невдачі - Фото 1
eVTOL від компанії Volocopter / Фото Volocopter

Наразі тестові польоти здійснюються без пасажирів, але як тільки літак буде сертифікований, його тестуватимуть на медичних рейсах.

"Інновації в галузі аеронавтики потребують часу, щоб усунути перешкоди, пов'язані з безпекою, але ми залишаємося переконаними, що нові безвуглецеві види повітряної мобільності на електромобілях запропонують корисні послуги, які виходять далеко за межі перевезення пасажирів", – додали розробники.

Приголомшливий двомісний літак для особистих польотів містом нарешті працює після невдачі - Фото 2
eVTOL від компанії Volocopter на урочистому відкритті аеродрому Вертіпорт Сен-Сір-л'Еколь / Фото Volocopter

  • Двомісне повітряне таксі пройшло через кілька прототипів і понад 2 000 тестових польотів за останнє десятиліття.
  • Композитний корпус увінчаний круглою рамою діаметром 9,3 метра, на якій розміщено 18 роторів, кожен з яких приводиться в рух окремим електродвигуном.
  • Згідно з останніми доступними технічними характеристиками, максимальна швидкість літака становить 110 кілометрів на годину.
  • Дальність польоту від бортових літій-іонних акумуляторів становить 35 кілометрів.
  • Спочатку в салоні цього літака знаходитимуться пілот і пасажир, хоча в майбутньому очікується, що він зможе здійснювати повністю автономні польоти.

Політ eVTOL від компанії Volocopter: відео

В українських автосалонах доступно близько сотні нових кросоверів. Однак далеко не всі з них стають популярними. Водночас деякі моделі можна частіше за інших побачити на наших дорогах. Одна з них – SUZUKI Vitara 2024 року. Причин такої народної любові декілька: японський бренд, європейське виробництво, доступна ціна, надійність та перевіреність конструкції.

Теги по теме
Техно
Источник материала
loader
loader