/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F422%2F38222b29795b553f4d9bee1a9880c4ea.jpg)
Названо найдорожчі харчові бренди світу
Швейцарська група Nestle, яка й досі працює в росії, сьомий рік поспіль залишається найдорожчим продуктовим брендом у світі. Про це повідомляє liga.net, пише agronews.ua.
Nestle зберігає лідерство у світовому рейтингу попри те, що за минулий рік вартість бренду знизилася на 7% – до $20,8 млрд.
На друге місце з третього торік перемістився бренд Lay’s (зростання на 9% – до $12 млрд). На третій позиції опинився китайський бренд Yili, вартість якого опустилася на 6% – до $11,6 млрд.
На четверту сходинку рейтингу з п’ятої піднявся американський бренд Tyson (-5,2%, до $8,27 млрд), обігнавши французький Danone (-10,2%, до $8,03 млрд).
До десятки найдорожчих продуктових брендів також увійшли американські Quaker (+6,5%, до $7,5 млрд), Kellogg’s (-16,3%, до $6,1 млрд) та Wrigley (+7,5%, до $6 млрд), китайський Mengniu (-11,1%, до $5,4 млрд) і американський Doritos (+12% до $4,6 млрд).
Найсуттєвіше зростання вартості бренду (+37%, до $1,1 млрд) продемонстрував канадський Viterra, що дозволило йому зайняти 81 рядок (торік компанія не входила до рейтингу).
Окрім того, суттєво подорожчали мексиканський Mission (+36%) та фінський Valio (+31%).
Вартість ста найдорожчих продуктових брендів знизилася за рік на 4% – до $268 млрд. Це, зокрема, зумовлено тим, що споживачі дедалі частіше надають перевагу невеликим приватним брендам, які пропонують унікальні та персоналізовані продукти.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F422%2F26aca0b0b6aa422ee5df67d6c68dfe99.jpg)
“Індустрія харчових продуктів і напоїв переживає швидку трансформацію, спричинену мінливими уподобаннями споживачів. Хоча зниження вартості бренду є проблемою, воно також відкриває можливості для інновацій”, – вважає директор з оцінки Brand Finance Савіо Д’Соуза.
Серед 100 брендів, що увійшли до рейтингу, 43 американських, 12 – китайських, шість – японських, по чотири представники Швейцарії, Італії, Індії й Німеччини, по три – Канади та Великобританії.

