/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2F994816a3c9566e7fd93a3ed89130b19b.jpg)
Більша батарея та нові шини: електромобіль Hyundai Ioniq 5 перетворили на справжній позашляховик
Електромобіль Hyundai Ioniq 5 – це один із найбільш популярних електричних кросоверів сьогодення. Корейський автовиробник представив спеціальну позашляхову версію XRT, яка повинна привернути до моделі нових потенційних покупців.XRT є другою спеціалізованою комплектацією, яка приєдналася до модельного ряду Ioniq 5, після високопродуктивного Ioniq 5 N. Відомо, що Hyundai збільшив кліренс авто на 2,5 см за рахунок модернізації підвіски, а також встановив на авто нові 18-дюймові колеса, взуті у всюдиходні шини.XRT також отримав два унікальних варіанти кольорів: Ultimate Red і Cosmic Blue Pearl. Є також пара пофарбованих у червоний колір буксирних гаків спереду, які, за словами Hyundai, можуть витримати навантаження до 3000 кг кожен.Технічна складова Ioniq 5 також зазнала серйозних оновлень. Так, базова тягова батарея тепер має ємність у 63 кВт*год замість 58 кВт*год, а “дальнобійна” версія отримала акумулятор на 84 кВт*год.Окрім того, версія XRT оснащена більшим акумулятором і системою повного приводу з двома електромоторами вже у стандартній комплектації, що має сенс, враховуючи її орієнтир на бездоріжжя.Цікаво, що Hyundai Ioniq 5 для американського ринку також тепер отримали зарядний порт стандарту NACS, як на Tesla. У Hyundai кажуть, що він також оснастить авто адаптером для розеток CCS.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, спортивний електромобіль Hyundai Ioniq 5 N розкрив ціни та детальні характеристики.Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

