Створюючи колекцію, дизайнери Андрій Моськін та Андреас Білоус зверталися до тем ностальгії за втраченим та недооціненим, зустрічі свого та чужинського. Окрім професійних моделей, на подіум також вийшли українські військові, які зазнали ампутацій. Показ був надзвичайно емоційним, чимало глядачів розчулилися до сліз під час фінального виходу.
Традиційно для себе бренд представляє нове бачення класичного чоловічого костюму, хоча цього разу увага на чоловічих блузах та сорочках, що відсилають нас до естетики народного одягу. Центральними елементами декору стають звичні для стилю бохо китиці, бахрома, поторочені краї та мереживо. Разом із пасмами з екошкіри ці рухомі елементи додають образам динаміки та плавності.
«Ми вирішили зробити льон основним матеріалом цього релізу, щоб підкреслити природність та легкість наших образів. Разом із тим лляна тканина увиразнює рустикальне коріння української культури», — розповідає співзасновник бренду Андреас Білоус.
Дизайнери поєднують сучасні силуети з традиційними національними орнаментами. Так, мінімалістична вишивка на сорочках додає образам асиметричності. Бренд переосмислює і традиційні аксесуари, додаючи їм модної форми: капелюх-канотьє зі вставками з екошкіри та унікальний наплічник додають силуетам гостроти й асиметричності. «Рюкзак з екошкіри асоціюється з військовою перевіссю, неодмінно нагадуючи про нашу мілітарну дійсність», — ділиться співзасновник бренду Андрій Моськін. Своєю чергою капелюх натхненний традиційним українським головним убором — брилем.
Фото: Andriy Sokolov