Українські онлайн-медіа висвітлювали бойові дії на Курщині активніше за інші, — моніторинг ІМІ
Українські онлайн-медіа висвітлювали бойові дії на Курщині активніше за інші, — моніторинг ІМІ

Українські онлайн-медіа висвітлювали бойові дії на Курщині активніше за інші, — моніторинг ІМІ

61% матеріалів про війну в медіа припав на висвітлення бойових дій у Курській області, тоді як подій Донецького напрямку стосувалося 24% новин

Захід українських військових до Курської області Росії цілком змінив інформаційний порядок денний в українських онлайн-медіа, залишивши в тіні складний донецький напрямок. Такими є результати моніторингу 10 національних онлайн-медіа, проведеного Інститутом масової інформації наприкінці серпня.

Як показав моніторинг, 61% матеріалів про війну в медіа припав на висвітлення бойових дій у Курській області, тоді як подій Донецького напрямку стосувалося 24% новин.

Українські онлайн-медіа висвітлювали бойові дії на Курщині активніше за інші, — моніторинг ІМІ - Фото 1

По 4,5% інформації припало на Харківський та Південний напрямки. Основним джерелом інформації про ці напрямки стали пресофіцери бригад, що тримають на них оборону.

Ще по 3% інформації припало на Крим та ситуацію на Білоруському кордоні, куди почав стягувати свої війська диктатор Лукашенко.

Щодо іншої інформації про війну тут переважали новини про обстріли України (51%), що значно активізувалися наприкінці серпня. 16% інформації стосувалося обстрілів вже Росії, стосувалася вона переважно влучання безпілотників по нафтобазі в Ростовській області Росії, яку українські медіа повідомляли з посиланням на російські соцмережі.

У 11% новин, що стосувалося війни, йшлося про допомогу держав-партнерів України з постачанням зброї та фінансовій допомозі нашій країні.

«З огляду на дослідження, стає очевидним, що медіа тяжіють до позитивних новин щодо ситуації на фронті і при наявності сприятливих інформаційних приводів переключають свою увагу саме на такі новини, можливо, навіть, уникаючи повідомлень негативного характеру»,— вважає аналітикиня ІМІ Олена Голуб.

У межах дослідження аналізувалися 10 загальнонаціональних медіа: ТСН.ua, NV, «Українська правда», «Цензор.Нет», «УНІАН», «РБК-Україна», «Обозрєватєль», «24 канал», «Бабель», «Суспільне».

В Інституті  припускають, що Кремль за допомогою інформаційної кампанії хоче дати собі час і простір для відповіді на українські дії в Курській області після досягнення своїх наступальних цілей на сході України.

Раніше Центр протидії дезінформації повідомляв про те, що Росія на тлі успіхів Сил оборони України в Курській області посилила інформаційну кампанію, яка має на меті внести розкол між військовим та політичним керівництвом нашої держави. Зокрема, ворог поширює фейки про те, що Олександр Сирський начебто «таємно готував» операцію на Курщині, а Захід буцімто «шукає заміну Володимиру Зеленському» через зірвану операцією можливість переговорів.

Читайте також: Як українські журналісти працюють у Суджі

Фото: Getty Images

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
Вооруженные силы Украины
Источник материала
loader
loader