Про це 3 управління ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях повідомило в Фейсбуці, передає Укрінформ.
«За матеріалами СБУзаочний вирок отримав колишній керівник Лисичанської філії ДП «Луганський автодор». Доведено, що очільник структурного підрозділу державного підприємства не виконав наказ керівництва про припинення господарської діяльності, консервацію техніки та недопущення її використання рашистами», - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що він залишився в окупації та у серпні 2022 р. добровільно обійняв посаду начальника філії «Лисичанський райавтодор» підконтрольного окупаційній владі «ДУП ЛНР «Луганський автодор». Зловмисник провів на підприємстві інвентаризацію та передав окупаційній владі усі його активи.
Надалі він приймав управлінські рішення в інтересах окупантів, сприяв відновленню автодорожньої інфраструктури та логістичної спроможності для доставки окупаційними військами зброї до зони бойових дій.
Суд кваліфікував дії фігуранта як пособництво державі-агресору (ч. 1 ст. 111-2 Кримінального кодексу України) та засудив до 11 років позбавлення волі з конфіскацією усього належного йому майна в дохід держави.
Початок строку відбування покарання обчислюватиметься з дати його затримання.
Наразі правопорушник перебуває у розшуку. Вживаються заходи щодо його притягнення до відповідальності.
Досудове розслідування здійснювали співробітники ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях у взаємодії з УСБУ у Закарпатській області за процесуального керівництва обласних прокуратур.
Як повідомляв Укрінформ, четверо колаборантів, які запустили залізницю для армії РФ, відбулися лише штрафами.