Керівник Google сказав колегам, що метою рекламного онлайн-бізнесу компанії у 2009 році було «знищити» конкурентні рекламні мережі, згідно з доказами, представленими прокурорами під час антимонопольного процесу над технічним титаном.
У заявах підкреслюється твердження Міністерства юстиції США про те, що Google намагається монополізувати ринки рекламних серверів видавців і рекламних мереж рекламодавців і намагається домінувати на ринку рекламних бірж, які знаходяться посередині.
На третій день суду прокурори почали представляти докази того, як співробітники Google думали про продукти компанії в той час, коли уряд стверджував, що компанія мала намір домінувати на ринку рекламних технологій.
«Ми зможемо розгромити інші мережі, і це наша мета», — сказав Девід Розенблатт, колишній президент медійної реклами Google, про стратегію компанії наприкінці 2008 або на початку 2009 року, згідно з нотатками, показаними в суді.
Google заперечує звинувачення, заявляючи, що стикається з жорсткою конкуренцією з боку конкуруючих компаній цифрової реклами.
Розенблатт прийшов у Google у 2008 році, коли компанія придбала його колишню компанію з рекламних технологій DoubleClick, і пішла наступного року. Записки його виступу показали, як він обговорював переваги володіння технологіями з обох сторін і в середині ринку.
«Ми як Goldman, так і NYSE», — сказав він, згідно з примітками, маючи на увазі одну з найбільших у світі фондових бірж того часу та одного з її найбільших маркет-мейкерів.
«Google створив те, що можна порівняти з NYSE або Лондонською фондовою біржею; іншими словами, ми зробимо, щоб показати те, що Google зробив для пошуку», — сказав Розенблат.
Згідно з примітками, володіючи рекламними серверами видавців, рекламна мережа рекламодавця матиме «перший погляд» на доступні місця для реклами. Він також сказав, що зміна платформи для видавців була «кошмаром».
«Для цього потрібен Божий акт», - сказав він, згідно з примітками.