Про це повідомило Міністерство економіки України, передає Укрінформ.
"Мета кампанії — сприяти подоланню гендерних стереотипів щодо професійного розвитку жінок, привернути увагу до проблеми гендерного розриву в оплаті праці між чоловіками і жінками, а також закликати до спільних зусиль щодо підтримки професійної реалізації жінок та їх рівного представлення в будь-якій сфері", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що у 2021 році жінки заробляли в середньому на 18,6% менше, ніж чоловіки, що на 7,4% більше порівняно з 2015 роком. Так, для отримання такого ж заробітку, як у чоловіків, жінкам доводиться працювати в середньому на 6,5 років довше протягом свого трудового життя.
Повномасштабне вторгнення рф суттєво ускладнило економічне становище українських жінок. Багато з них вимушено перебрали на себе додаткові обов'язки: стали головами домогосподарств, єдиними опікунами дітей, активно долучилися до волонтерства. Ця багатозадачність часто призводить до скорочення робочого часу або повної втрати працевлаштування і доходів.
Заступниця міністра економіки України Тетяна Бережна зазначила, що одним із важливих кроків для подолання гендерного розриву в оплаті праці є розробка нового Трудового кодексу, де буде законодавчо закріплено принцип однакової оплати праці жінок та чоловіків за працю рівної цінності.
"Тільки якщо жінки отримуватимуть таку ж оплату за роботу рівної цінності, як і чоловіки, ми зможемо досягти справжньої рівності. Тоді жінки зможуть повною мірою сприяти опору та відновленню країни", - підкреслила представниця ООН Жінки в Україні Сабін Фрейзер Гюнеш.
Як повідомлялося, з метою економічного уповноваження жінок 15 вересня 2023 року уряд ухвалив Національну стратегію подолання гендерного розриву в оплаті праці на період до 2030 року та затвердив операційний план заходів на 2023-2025 роки. Мета – до 2030 року досягти скорочення гендерного розриву в оплаті праці з 18.6% до 13,6%.