Під час повномасштабної війни кількість маніпуляцій у регіональних медіа зменшилась, — Наталія Стеблина
Під час повномасштабної війни кількість маніпуляцій у регіональних медіа зменшилась, — Наталія Стеблина

Під час повномасштабної війни кількість маніпуляцій у регіональних медіа зменшилась, — Наталія Стеблина

На відміну від традиційних медіа, рівень джинси в регіональних телеграм-каналах набагато вищий.

Дослідження Інституту демократії імені Пилипа Орлика свідчить про те, що в регіональних медіа під час повномасштабної війни стало менше маніпуляцій та джинси. Про це під час NAMSummit 19 вересня сказала представниця інституту Наталія Стеблина.

За її словами, до повномасштабного вторгнення (під час виборів 2019 року) рівень джинси в регіональних медіа в середньому становив 13%, а кількість не належним чином маркованої реклами — 14%.

Зараз дослідження фіксує 1,6% джинси у 2024 році.

«До повномасштабного вторгнення деякі регіональні медіа купували партії, наприклад “ОПЗЖ”. Зараз таких випадків немає», — сказала Стеблина.

На відміну від традиційних медіа, рівень джинси в регіональних телеграм-каналах набагато вищий.

«Деякі телеграм-канали поширюють проросійські меседжі та пропаганду», — додала Стеблина.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
война
Источник материала
loader
loader