Nissan Qashqai J11 Ще свіжий, вже не дорогий. Що ламається та який мотор обрати?
Nissan Qashqai J11 Ще свіжий, вже не дорогий. Що ламається та який мотор обрати?

Nissan Qashqai J11 Ще свіжий, вже не дорогий. Що ламається та який мотор обрати?

Nissan Qashqai 2-го покоління, який отримав індекс J11, вперше показали публіці наприкінці 2013 року, а продажі стартували з січня 2014 року. Новинку створили на модульній платформі CMF (Common Modular Family) альянсу Renault-Nissan. Ця платформа використана також в моделі X-Trail (T32) та Renault Kajar.

Друге покоління Qashqai популярне на українському ринку за своє співвідношення практичності та ціни. А от як справи з надійністю? Нагадаємо, що допомагали нам при створенні цього огляду спеціалісти компанії “Кий Авто”, офіційного дилера Nissan в Україні

Nissan Qashqai J11 Ще свіжий, вже не дорогий. Що ламається та який мотор обрати? - Фото 1

Випускали Qashqai J11 відразу в кількох місцях. Основним виробництвом для Європи (і Україні в тому числі) був британський Сандерленд. В Японії модель випускали в місті Фукуока, а в Китаї відразу на двох заводах в Вухан та Хубей. Майте на увазі, що виробляли Qashqai J11 і в росії. На щастя до нас ті авто не поставлялись.

Багато вживаних Qashqai J11 були привезені в Україну з Європи. Чимало і з Америки. Щоправда тамтешній Кашкай називався Rogue Sport.

Кузов Qashqai J11

У Nissan Qashqai нема глобальних проблем з корозією. Однак машина має тонкий шар фарби. Через це в процесі експлуатації легко утворюються сколи, особливо до цього схильна передня кромка даху над лобовим склом.

Якщо підняти кришку багажника, то в проємі можна побачити герметик на стику заднього крила та кузова. Якщо герметик має тріщини, то це означає що кузов піддавався великим навантаженням на скручування. Таким може бути як паркування на високих бордюрах, так і активне використовування авто за межами асфальту.

Nissan Qashqai J11 Ще свіжий, вже не дорогий. Що ламається та який мотор обрати? - Фото 2

Претензій до якості оздоблення салону значно менше, ніж в попереднього Qashqai J10, який сварили за скрипучі дверні ручки та слабеньку шумоізоляцію колісних арок. В Qashqai J11 салон доволі затишний. Та й з рівнем комплектації все ОК. Доволі часто зустрічаються авто з безключовим доступом.

Nissan Qashqai

Більшість Qashqai J11 мають не просто кондиціонер, а двозонний клімат-контроль! Варто піклуватись не тільки про технічну частину, але й про особисте здоровʼя.

Nissan Qashqai J11 Ще свіжий, вже не дорогий. Що ламається та який мотор обрати? - Фото 4

Мова про регулярну заміну фільтра повітря для салону. Якісний фільтр може захистити від пилу та часток в повітрі. Зокрема якісні фільтри Bosch радять міняти не що 30 000 км, як написано в карті ТО, а кожні 15 000 км або раз на рік.

Двигуни Qashqai J11

Для другого покоління Qashqai доступні різні двигуни, включаючи 1,2-літровий турбодвигун (DIG-T), який мав проблему зі споживанням масла через неправильно підібрані поршневі кільця. Ця проблема була вирішена в більш пізніх авто випуску після 2016 року. Двигун DIG-T  має гарне співвідношення об’єму, потужності та економічності. Проте, наявність безпосереднього впорскування бензину в парі з турбіною робить його вимогливим як до якості палива, так і регулярного обслуговування.

Nissan Qashqai J11 Ще свіжий, вже не дорогий. Що ламається та який мотор обрати? - Фото 5

Оливу радять замінювати що 10 тис км, та не економити на фільтрах. Адже дешеві паливні фільтри можуть допустити попадання ворсу фільтруючого елемента в систему. Це приводить до закупорювання системи змащування та швидкого виходу двигуна з ладу.

Nissan Qashqai J11 Ще свіжий, вже не дорогий. Що ламається та який мотор обрати? - Фото 6

Більший та потужніший 2,0-літровий бензиновий двигун має нову конструкцію з алюмінієвим блоком, ланцюговим приводом розподільних валів і прямим впорскуванням. Він не має проблем з підїданням оливи, якщо використовувати якісну. Не варто затягувати з заміною ланцюга ГРМ, який ходить 90 000 км. Коли він розтягується то виникає ризик перескоку не кілька зубців та зустрічі клапанів з циліндрами. Майте на увазі, що разом з ланцюгом ГРМ треба міняти і додатковий ланцюг приводу масляного насосу.

Мотор Nissan Qashqai 2017

Qashqai пропонувався також з турбодизельним двигуном 1.6 dCi (R9M), який змінив легендарний 1.5 dCi (K9K). Новий турбодизель виявився гідним нащадком. Двигун потужний та економічний. На відміну від попередника в ньому ланцюговий привод ГРМ. Життєвий цикл ланцюга біля 150 000 км. Цікаво що новий двигун пропонувався не тільки з механікою, але був доступний і з варіатором. Чого не було в попередника.

Nissan Qashqai J11 Ще свіжий, вже не дорогий. Що ламається та який мотор обрати? - Фото 8

Всі двигуни Qashqai, як бензинові так і дизельні, мають безпосереднє впорскування палива. Для високоточних та сучасних паливних систем та форсунок важлива чистота палива. То ж, заміна паливного фільтра для таких авто – дієвий спосіб подовжити їх ресурс.

Коробки передач та привод Qashqai J11

Модель пропонується як з 6-ступеневою механічною, так і автоматичними трансмісіями. Варіанти безступеневої трансмісії (CVT), доступні для Nissan Qashqai, включають три версії.

Складнощі є лише з тою, що встановлюється на найслабший бензиновий двигун 1.2 DIG-T. Цей варіатор має назву JF015E. Вже при 100 000 км він може потребувати ремонту підшипника вхідного валу. При купівлі авто з таким варіатором радять перевірити наявність стружки в оливі в піддоні CVT.

Nissan Qashqai 2017

Для 2,0-літрового бензинового мотору, та турбодизеля 1,6 л пропонували варіатори JF016E  та JF017E відповідно. Ці трансмісії живучі та не мають характерних проблемних місць. Достатньо регулярно, раз на 40 000 км міняти оливу та фільтр в CVT.

Nissan Qashqai J11 Ще свіжий, вже не дорогий. Що ламається та який мотор обрати? - Фото 10

Модель Qashqai була доступна як переднім, так і повним приводом. Модифікація з 4х4 була доступна з бензиновим 2.0 та турбодизелем 1.6. Привод мав електромагнітну муфту в якості міжосьового диференціалу. При буксуванні вона доволі швидко вимикала задній привод. Таким чином система оберігала від зайвого навантаження варіатор. То ж на бездоріжжі не радимо їздити в натяг, краще долати перешкоди з ходу.

Підвіска Qashqai J11

Підвіска Qashqai J11 не створює власнику особливих проблем. Передня вісь має стійки МакФерсон та зібрана на підрамнику. Вона доволі витривала та не дорога в ремонті. В оригіналі важелі міняються лише в зборі. Вартість оригінального важеля біля $120. Тобто замінити окремо кульову опору чи сайлентблоки не можна. Проте, якщо купити ці запчастини не оригінал, то сайлентблоки і кульові опори можна перепресувати в старий важіль.

Nissan Qashqai J11 Ще свіжий, вже не дорогий. Що ламається та який мотор обрати? - Фото 11

Щодо конструкції задньої підвіски, то тут використана багатоважільна схема. Проте підвіска виявилась напрочуд живучою. Та й в ремонті вона проста і не дорога.

Nissan Qashqai J11 Ще свіжий, вже не дорогий. Що ламається та який мотор обрати? - Фото 12

Чи варто купувати Qashqai J11

Загалом, Nissan Qashqai – це надійний автомобіль. В машині не багато джерел потенційних проблем. Найбільш уваги потребує трансмісія CVT на 1,2-літровій версії.  Однак, якщо ви звертаєте увагу на технічне обслуговування автомобіля та уникаєте агресивної їзди, ви можете насолоджуватися багатьма роками безпроблемної експлуатації.

Nissan Qashqai

Дякуємо компанії “Кий Авто”, офіційному дилеру Renault в Україні, за допомогу в фільмуванні.
Источник материала
loader
loader