ДВЗ як генератор: як працює підзарядка електромотора в реальних умовах
ДВЗ як генератор: як працює підзарядка електромотора в реальних умовах

ДВЗ як генератор: як працює підзарядка електромотора в реальних умовах

У світі сучасних автомобільних технологій Nissan активно розвиває свою революційну систему e-Power, що змінює наше уявлення про гібридні автомобілі. Основна ідея цієї системи полягає в тому, що двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) використовується виключно як генератор для підзарядки батареї, а рух автомобіля забезпечується лише електромотором. Таким чином, Nissan e-Power поєднує у собі переваги електромобіля і традиційного ДВЗ.Головна відмінність системи e-Power від класичних гібридів полягає у тому, що ДВЗ не безпосередньо приводить колеса в рух. У більшості гібридів, коли батарея розряджається, ДВЗ перемикається на допомогу електромотору або бере на себе основне навантаження. В системі e-Power двигун внутрішнього згоряння працює виключно для вироблення електрики, яку споживає електромотор. Така схема дає змогу отримати характерний для електромобілів миттєвий відгук на педаль газу та високу економічність у місті.Уявімо ситуацію: типовий міський трафік, затори, часті зупинки на світлофорах. У звичайному автомобілі або гібриді з традиційною системою в таких умовах витрата пального значно зростає. Однак Nissan Qashqai e-Power та X-Trail e-Power створені, щоб ефективно використовувати енергію саме в таких ситуаціях.ДВЗ працює лише для підзарядки батареї, тому електромотор постійно забезпечує миттєвий «підхват», даруючи відчуття динаміки, подібне до електромобіля. Результатом є не лише приємний досвід водіння, але й вражаюче низька витрата пального — менше 4 літрів на 100 км, а за певних умов — навіть нижче 3,5 літрів.Хоча система e-Power особливо ефективна в місті, на трасі вона також показує гідні результати. При русі на постійній швидкості, скажімо, 100-120 км/год, Qashqai e-Power може підтримувати витрату пального на рівні 4-4,5 літрів на 100 км. Ця технологія дозволяє максимально раціонально використовувати ресурси двигуна, заряджаючи батарею лише за потреби, а решту часу підтримуючи оптимальний рівень споживання.Для тих, хто часто комбінує різні режими їзди – місто, сільські дороги та траси – система e-Power також має свої переваги. В середньому витрата пального на таких маршрутах не перевищує 6 літрів на 100 км. Це робить Nissan Qashqai e-Powerідеальним вибором для тих, хто шукає баланс між екологічністю, економічністю та динамікою водіння.Технологія e-Power – це поєднання найкращих аспектів гібридів та електромобілів. Використання ДВЗ як генератора для електромотора відкриває нові можливості в плані економічності та динаміки. І, як ми бачимо на прикладі Nissan Qashqai e-Power, такі системи дозволяють досягати низької витрати пального, зокрема в міських умовах, і при цьому забезпечують комфорт і задоволення від водіння.Також радимо почитати тест Qashqai e-Power в умовах Карпат.

Теги по теме
авто
Источник материала
loader
loader