Представники сейлзхаусів та рекламні агенції переконані, що ринок потребує єдиних вимірювань, які поєднуватимуть перегляд контенту на різних пристроях та платформах. Про це 3 жовтня під час панельної дискусії «Challenge accepted! Як продавати ТБ-рекламу за умов обмеженої панелі та масових знеструмлень» на Kyiv Media Week 2024 говорили її учасники.
«Потрібне єдине вимірювання», — сказав Андрій Партика, президент Ocean Media. Поява такої об’єднаної панелі могла б збільшити обсяги рекламного ринку і надати прозорий механізм рекламодавцям.
«Нам потрібно побачити картину в цілому, але це складно і дорого», — додав Енвер Кікава, CEO Publicis Group.
До інвестицій у таку панель готові долучитись і агенції. Про це сказала Оксана Журовіч, СЕО OMD Optimum Media.
«1+1 медіа» вже готує таке рішення. «У 2026 році ми надамо такий інструмент ринку, щоб можна було оцінювати наш контент на всіх платформах», — сказав комерційний директор «1+1 медіа» Валерій Варениця.
«Детектор медіа» докладно розповідавпро історію телевимірювань в Україні (перша, друга, третя, четверта, п’ята частини).
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.