Audi RS7 Sportback став ще крутішим
Audi RS7 Sportback став ще крутішим

Audi RS7 Sportback став ще крутішим

Audi RS7 Sportback і так є одним з найпотужніших ліфтбеків з двигуном внутрішнього згоряння, але тюнер ABT представив дві нові версії, що отримали назви RS7 Legacy Edition і RS7-S.

4,0-літровий V8 із подвійним турбонаддувом був доопрацьований, збільшивши потужність із 621 к. с. до 710 к. с., а момент, що крутить, збільшився з 850 Нм до 949 Нм. Ці покращення були досягнуті завдяки установці блоку керування двигуном ABT та вихлопній системі з нержавіючої сталі з електронно-регульованими випускними клапанами.

Спереду встановлений новий спліттер із вуглецевого волокна, разом із додатковими новими чорними повітрозабірниками, трохи більшими, ніж стандартні. Ці нові повітрозабірники пропонуються виключно для RS7 Legacy Edition.

Німецький тюнер розробив нові карбонові бічні спідниці для автомобіля. Модель Legacy Edition отримала карбонові повітрозабірники на передніх бічних панелях, карбоновий повітрозабірник на капоті та фіксований карбоновий задній спойлер. RS7-S трохи витонченіший і відмовляється від спойлера на користь невеликого карбонового виступу. У нього також відсутні вентиляційні отвори на бічних панелях.

ABT також створила новий комплект 22-дюймових кованих дисків. І RS7 Legacy Edition, і RS7-S оснащені регульованими по висоті пружинами, койловерами та новими стабілізаторами поперечної стійкості, які на 40% жорсткіші за стандартні. ABT встановила нову кришку ручки перемикання передач, вставки із вуглецевого волокна та нові підрульові перемикачі.

Источник материала
loader