Компанія Google розпочала експеримент з новою функцією перевірки у пошуковій системі, яка має допомогти користувачам уникати фейкових або шахрайських посилань.
Про це пише The Verge.
Деякі користувачі вже помітили сині перевірені позначки поруч із бізнес-посиланнями в результатах пошуку Google, що вказують на те, що компанія, наприклад, Meta чи Apple, є справжньою, а не копією, яка намагається скористатися відомим брендом.
«Ми регулярно експериментуємо з функціями, які допомагають покупцям ідентифікувати надійні бізнеси в інтернеті, і наразі проводимо невеликий експеримент, який показує позначки поруч із певними бізнесами в Google», — заявила представниця Google Моллі Шахін у коментарі для The Verge.
Позначки були помічені поруч з офіційними сайтами таких компаній, як Microsoft, Meta, Apple, Amazon і HP, проте експеримент поки що не отримав широкого розгортання.
При наведенні на позначку користувачі отримують повідомлення, що пояснює: «Сигнали Google вказують на те, що цей бізнес є саме тим, за кого себе видає». Ця перевірка здійснюється за допомогою таких даних, як верифікація сайтів, інформація з Merchant Center та ручні перевірки.
Ця функція є продовженням інструменту Google Brand Indicators for Message Identification (BIMI), який вже використовується для показу позначок у Gmail. Офіційної дати впровадження нової функції в пошуковій системі поки не оголошено.
Фото: Unsplash.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.