Як передає Укрінформ, про це повідомляє Yonhap.
Регулятор підозрює застосунок у тому, що він автоматично вимагає від своїх користувачів отримувати рекламу, а не просить їх згоди на надсилання такого контенту, що передбачено корейським законодавством.
Комісія зі зв’язку вважає, що TikTok може порушувати Закон про сприяння використанню інформаційних і комунікаційних мереж та захисту даних, і незабаром розпочне розслідування проти цієї платформи для обміну відео.
«Ми вважаємо, що існує проблема з умовами обслуговування та додатком TikTok в отриманні чіткої інформованої згоди від своїх користувачів», – сказав представник регулятора.
TikTok, що належить китайській компанії ByteDance, також звинувачують у тому, що він не ділиться повним вмістом своїх умов обслуговування та політики конфіденційності зі своїми користувачами під час їх приєднання до платформи.
Відповідно до корейського законодавства, подібні TikTok соцмедійні застосунки повинні надавати користувачам свободу самим вирішувати, чи отримувати їм маркетинговий або рекламний контент, та отримувати згоду користувачів на розсилку таких повідомлень.
УПівденній Кореї порушники цих положень закону можуть бути оштрафовані на суму до 22 280 доларів США.
Як повідомляв Укрінформ, Європейська комісія закрила розслідування щодо механізму винагород у TikTok Lite, прийнявши від компанії зобов’язання назавжди вилучити цю програму з ринку ЄС.