Видалення дезінформації, у тому числі російської, з «ТікТока» пришвидшилося, — «Forbes Україна»
Видалення дезінформації, у тому числі російської, з «ТікТока» пришвидшилося, — «Forbes Україна»

Видалення дезінформації, у тому числі російської, з «ТікТока» пришвидшилося, — «Forbes Україна»

Директор зі зв’язків з державними органами TikTok в Центральній та Північній Європі Якуб Олек розповів, чому забезпечення безпеки спільноти на платформі є пріоритетом в Україні.

Видалення дезінформації, у тому числі російської, з «ТікТока» за перші 24 години після виявлення зросло з 73,7% до 96,8%. Про це розповів директор зі зв’язків з державними органами TikTok в Центральній та Північній Європі Якуб Олек в інтерв’ю «Forbes Україна».

«Ми стали швидше реагувати та вивчати нові моделі дезінформації, включно з російською. Загалом ми значно покращили боротьбу з пов’язаним контентом (дезінформація, організації, що пропагують насильство та ненависть): видалення контенту з нульовими переглядами зросло з 75% до 84,4% за останній рік.

Проактивне видалення в рамках цих політик зросло з 81,7% до 93,7%. Що стосується дезінформації, в тому числі російської, то проактивне видалення зросло з значний відсоток з яких ми видаляємо протягом перших 24 годин», — сказав він.

За його словами, адміністрація «ТікТока» за понад два роки ідентифікувала та прозвітувала про реагування на шість великих таємних операцій впливу, пов’язаних з Україною та/або Росією. Три з них оприлюднили у звіті, опублікованому в серпні.

Якуб Олек не розкрив інформацію щодо кількості користувачів «ТікТока» в Україні, називаючи її конфіденційною.

«Ми на одному рівні з найбільшими глобальними гравцями», — процитувало Олека видання та зазначило, що за даними Uamasters, аудиторія «Інстаграму» в Україні — 12,2 млн користувачів, «Фейсбука» — 10,7 млн, «Ютуба» — 9,4 млн.

Також представник компанії спростував чутки про намір відкрити офіс в Україні.

«Я не знаю, звідки взялися розмови про наш офіс в Україні. У нас не було планів його відкривати. — сказав Якуб Олек — Україна — важливий ринок, в тому числі й у бізнесовому сенсі. Тут, безумовно, є великий потенціал. Але зараз наша основна увага забезпечення безпеки спільноти та платформи як такої».

Він додав, що наразі можливість заробляти на таргетованій рекламі у соцмережі та отримувати плату за контент не є доступною, з огляду на оцінку компанією безпекової ситуації.

Разом із цим, він запевнив, що команда створена після початку повномасштабного російського вторгннення в Україні, для модерації «військового» контенту продовжує працювати, хоча стала менш чисельною.

Відповідаючи на питання про деталі зустрічі із Міноборони України, предсавтник «ТікТок» зазначив: «Детально розказати не можу, але ми спілкуємося з усіма зацікавленими органами влади в Україні. Головна мета будь-яких таких взаємодій – обмін інформацією або вивчення того, що ми можемо зробити краще. Уряд України зараз перебуває у стані війни, тому вони не завжди мають час заповнювати офіційні форми, щоб повідомити про небезпечний контент.

Ми готові не чекати, поки вони звернуться до нас через формальні форми зв’язку, а першими питати, які небезпечні тенденції вони бачать на місцях. Це були обговорення такого типу.

  • Читайте також: TikTok видалив акаунти російських державних медіа

Фото: Директор зі зв’язків з державними органами TikTok в Центральній та Північній Європі Якуб Олек / Forbes Україна

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
Украина Соцсети
Источник материала
loader
loader