Армія США завершує пілотну програму комерційного супутникового зв’язку
Армія США завершує пілотну програму комерційного супутникового зв’язку

Армія США завершує пілотну програму комерційного супутникового зв’язку

Армія США завершила однорічний пілотний проект із вивчення аутсорсингу послуг супутникового зв’язку приватним компаніям, але довгострокове майбутнє таких домовленостей залишається неясним. У рамках пілотного проекту армія вибрала операторів супутникового зв’язку Intelsat і SES для надання «сателітного зв’язку як керованої послуги», моделі, за якою провайдер виконує всі функції супутникового зв’язку — від налаштування та обслуговування обладнання до керування мережею та технічної підтримки — через підписку. договір на основі. 

Проект, офіційно завершений 30 вересня, зараз викликає питання про те, чи розширить Міністерство оборони свою залежність від комерційних провайдерів супутникового зв’язку для довгострокових потреб військового зв’язку.

Девід Бродбент, президент урядових рішень Intelsat, сказав, що хоча пілотна програма продемонструвала ефективність керованих послуг, все ще невідомо, чи армія повністю прийме цю модель для майбутніх закупівель супутникового зв’язку (satcom).

«Поточний підхід до придбання супутникового зв’язку є неефективним, — сказав Бродбент 14 жовтня. — Ця модель керованих послуг — шлях у майбутнє».

Він додав, що 12-місячне випробування показало, як комерційні постачальники можуть пропонувати найновіше обладнання та обслуговування клієнтів. Керована мережа Intelsat, наприклад, об’єднала свою послугу Flex для геостаціонарної (GEO) супутникової комунікації з комерційними супутниковими послугами на низькій навколоземній орбіті (LEO), охоплюючи 10 різних місць у різноманітних погодних умовах та умовах місцевості, від екстремального холоду до високої вологості.

Контракт Satcom «розривається»

Зараз військовий супутниковий зв’язок «дуже розрізнений», пояснив Бродбент, з кількома постачальниками, залученими до обслуговування терміналів, наземних станцій і супутникових послуг, що створює неефективність і сповільнює час розгортання. «Пілотна програма показала, що армійські організації можуть отримати послуги супутникового зв’язку за одним контрактом, керуючи всією послугою наскрізно».

За словами Бродбента, відгуки армії були позитивними. «Користувачам це подобається. Їм подобається гнучкість розгортання мережі на вимогу», — сказав він.

Майбутнє керованих послуг для військових супутникових комунікацій також може залежати від фінансування. Бродбент очікує, що майбутні оборонні бюджети передбачатимуть фінансування масштабування цих послуг в офіційній програмі.

Завершення пілотного проекту відбулося в той момент, коли Intelsat і SES ведуть переговори про злиття, причому обидві компанії конкурують за контрактом Космічних сил США на розповсюджені супутникові послуги на низькій орбіті (PLEO), який надає послуги супутникового зв’язку за структурою необмеженої доставки/невизначеної кількості (IDIQ). . 

Однак Бродбент зазначив, що контракт PLEO не пропонує військовим необхідної гнучкості, оскільки такі користувачі, як армія, часто віддають перевагу більшому контролю над процесами бюджету та закупівель. 

«Їм не обов’язково подобається ідея об’єднувати свої вимоги до LEO та проходити через Управління комерційного супутникового зв’язку (CSCO)», — сказав Бродбент, припускаючи, що тип керованої багатоорбітальної послуги, випробуваний у пілоті, ймовірно, буде придбані безпосередньо через армійські канали, а не через контракт PLEO.

Перешкоди з бюджетом і закупівлями

Проблеми інтеграції комерційних супутникових послуг у процеси військових закупівель обговорювалися минулого тижня на міжнародному саміті GovCon у Потомакському клубі офіцерів, де Бродбент вказав на неефективність процесу придбання оборонних послуг. «Це не обов’язково налаштовано ефективно, щоб мати справу з інноваціями та гнучкістю, які нам дійсно потрібні», — сказав він під час панельної дискусії.

Джеремі Лідер, заступник директора комерційного космічного офісу в командуванні космічних систем, повторив деякі занепокоєння Бродбента, наголосивши на необхідності більш стійких військових систем зв’язку, які можуть включати комерційні рішення. Проте одна перешкода, зазначив Лідер, полягає в тому, що бюджетники часто вважають комерційні послуги зайвими, враховуючи існування державних супутників.

«Часто бюджетники, коли ми вимовляємо слово стійкість, чують дублювання», — сказав Лідер на заході GovCon. Він також запропонував, що військові вимоги іноді повинні більш узгоджуватися з тим, що може запропонувати комерційний ринок, а не очікувати, що приватні компанії повністю адаптують свої послуги до військових специфікацій.

Источник материала
loader
loader