Перегляди, реклама та стріми: скільки можна заробити на монетизації в YouTube
Перегляди, реклама та стріми: скільки можна заробити на монетизації в YouTube

Перегляди, реклама та стріми: скільки можна заробити на монетизації в YouTube

Як заробляти на YouTube

Доходи від реклами через партнерську програму YouTube, яка дозволяє монетизувати контент, повідомляється на сторінці YouTube Creators.

Партнерська програма передбачає два варіанти заробітку:

  • Вартість за тисячу показів (CPM). Це сума, яку YouTube виплачує за кожні 1 000 переглядів реклами. Вартість варіюється залежно від країни та ніші контенту. У середньому, CPM становить від 0,5 до 5 доларів, але може бути значно вищим для популярних категорій, таких як технології чи фінанси.
  • Доходи за тисячу переглядів (RPM). Це показник того, скільки заробляє автор контенту на кожні 1 000 переглядів. В середньому RPM складає від 1 до 5 доларів, хоча може досягати й більше залежно від регіону, тематики та активності користувачів.

Крім того, є й інші способи заробляти на YouTube. Наприклад, глядачі можуть підтримувати авторів через Super Chat та Super Stickers під час прямих трансляцій, надсилаючи гроші в обмін на виділення своїх повідомлень у чаті.

Популярні YouTube-канали можуть також отримувати доходи від спонсорських угод, коли компанії платять за інтеграцію своєї продукції чи послуг у відео.

Зауважте! У середньому автор каналу з аудиторією в 1 мільйон підписників може заробляти від кількох тисяч до десятків тисяч доларів щомісяця, залежно від активності переглядів і взаємодії з глядачами.

Теги по теме
Деньги Бизнес
Источник материала
loader