Оновлення кнопки «Заблокувати»: у BlueSky сталися технічні проблеми через наплив користувачів з Х
Оновлення кнопки «Заблокувати»: у BlueSky сталися технічні проблеми через наплив користувачів з Х

Оновлення кнопки «Заблокувати»: у BlueSky сталися технічні проблеми через наплив користувачів з Х

У соціальній мережі BlueSky виникли технічні проблеми після масових реєстрацій користувачів, які пішли з соцмережі X після рішення її власника Ілона Маска оновити функцію кнопки «Заблокувати» на платформі.

Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на The Independent.

Компанія BlueSky оголосила про понад 100 000 нових реєстрацій. Проте соцмережі, ймовірно, важко впоратися з такою кількістю нових користувачів, оскільки багато з них повідомили про проблеми з підключенням до Інтернету та входом на платформу.

«Ласкаво просимо + 100 тисяч людей, які приєдналися до BlueSky за останні 12 годин!», - написали у BlueSky.

Зазначається, що проблеми у BlueSky виникли після того, як Ілон Маск, оголосив, що його соцмережа змінить роботу кнопки «Заблокувати».

Ця опція раніше дозволяла користувачам приховувати свій профіль від заблокованих облікових записів, але більше не буде цього робити.

Після того, як зміни в X набули чинності, BlueSky публічно потролив свого конкурента.

«У Bluesky ми серйозно ставимося до онлайн безпеки. Якщо ви хочете когось заблокувати, ви можете це зробити», - написали у соцмережі.

Як відомо, Bluesky – соціальна мережа, створена колишнім очільником Twitter Джеком Дорсі. У листопаді минулого року Bluesky розробляла AT-протокол, який мав дати користувачам можливість переміщувати як свої особисті дані, так і вміст з одного сервера персональних даних на інший.

Навесні Bluesky дозволила главам держав реєструватися та приєднуватися до платформи.

Фото: Jaap Arriens/NurPhoto/Getty Images

Теги по теме
Илон Маск
Источник материала
loader
loader