Відсутність нормативної бази перешкоджає розширенню географії експорту українського яблука. За рівних умов закордонні покупці обирають не нашу продукцію, хоча її якість не гірша за іноземну.
Українські виробники фруктів взяли участь у виставці в Мадриді (Fruit Attraction). Близько 10 компаній представили яблука і лохину — це два основні продукти, що мають експортний потенціал на свіжому ринку, поділився керівник компанії USPA Fruit Володимир Гуржій.
«Українські виробники сподіваються, що ціна на яблука продовжуватиме рости, і тому притримують їх. Деякі планують починати працювати з грудня – січня, а до того часу не будуть продавати яблука», — зазначає він.
Багато конкурентів України — польські, молдовські виробники — мають подібні плани. З огляду на ці фактори, поточний тренд, коли очікування щодо цін не співпадають у покупця і продавця, може тривати ще певний період.