Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на міністра оборони Рустема Умєрова.
Що відомо про відстрочку у Резерв+
Рустем Умєров вказав, що відстрочка у Резерв+ – це важливий крок до максимального спрощення та цифровізації процесів військового обліку.
"Бета-тест дозволить отримати зворотний зв’язок від користувачів і заздалегідь внести необхідні корективи у роботу послуги", – додав він.
Повідомляється, що наразі до тестування онлайн-відстрочки можуть долучитися:
- багатодітні батьки, що мають від 3 неповнолітніх дітей в одному шлюбі
- люди з інвалідністю, які мають актуальне пенсійне посвідчення
- студенти та аспіранти, які здобувають послідовну освіту
Користувачі зможуть подати запит на відстрочку через Резерв+, і система автоматично перевірить наявність такого права. У разі позитивного рішення статус відстрочки відобразиться в електронному військовому документі,
– пояснив Умєров.
Щоб взяти участь у тестуванні заповніть форму за посиланням.
Водночас міністр пояснив, що метою Міноборони є максимальна цифровізація процесів військового обліку. Структура продовжує роботу над впровадженням інноваційних послуг, які зменшать кількість паперової роботи — як для військовослужбовців, так і для військовозобовʼязаних.
Раніше заступниця міністра оборони Катерина Черногоренко в ефірі телемарафону повідомляла, що наразі відбувається активне тестування функції миттєвої відстрочки у Резерв+.
У наступному оновленні, ця функція стане доступною для 3 категорій: осіб з інвалідністю, студентів й аспірантів, а також багатодітних батьків. Поступово Міноборони додаватиме інші типи відстрочки – структура працює над тим, аби всі категорії могли оформити документ онлайн. Можливість відстрочки стане можливою завдяки взаємодії з державними реєстрами.