Пропозиція Swiggy, одна з небагатьох лістингів на суму понад $1 млрд в Індії цього року, привернула заявки на акції вшестеро більше, ніж ті, що були призначені для іноземців та місцевих керуючих грошима. Роздрібний транш також повністю покритий.
Для багатьох це IPO розглядалося як перевірка того, чи має ринок ще апетит до великих перших продажів акцій після того, як рекордна пропозиція Hyundai Motor India Ltd. на суму $3,3 млрд мало млявий дебют.
Пропозиція Swiggy, яку підтримує Prosus NV, включає новий випуск акцій на суму близько 45 млрд рупій ($535 млн) і продаж 175,1 млн акцій акціонерами, включаючи венчурну компанію Accel і Tencent Cloud Europe BV. Компанія розраховує розмістити акції до 13 листопада.
Swiggy виділила 130,4 млн акцій на суму 50,9 млрд рупій ($605 млн) якірним інвесторам по 390 рупій за штуку, що є верхнім кордоном цінового діапазону IPO, згідно з біржовою заявою у вівторок. Якірними інвесторами були такі глобальні фонди, як Fidelity International та Invesco.