Міністерство оборони США замовило для армійської 1-ї багатодоменної бойової групи, а також для спецпідрозділів системи K1000 Ultra Long-Endurance (K1000ULE) — безпілотні літальні апарати, що працюють на сонячних батареях.
Зазначається, що замовлення на суму $ 20 мільйонів стало одним із найбільших фінансувань програми Accelerate the Procurement and Fielding of Innovative Technologies (APFIT), створеної у 2022 році для прискорення закупівель інноваційних технологій.
Повідомляється, що K1000ULE розроблений для того, щоб «імітувати природу», використовуючи штучний інтелект для безшумного польоту, подібного до птаха, і генерації чистої енергії на борту.
Такий безпілотник є найдовговічнішим електричним, безвикидним автономним літаком у своїй категорії за розміром і вагою, адже K1000ULE забезпечує розширення мережі для комунікацій, електронної боротьби, а також розвідки та моніторингу.
Безпілотник активно використовувався армією США на різних островах Тихого океану, зокрема на Філіппінах і Гуамі, під час щорічних навчань Balikatan.
У весняних маневрах K1000ULE виконував завдання збору даних над Південнокитайським морем для підрозділу, крім того, апарат був використаний у кількох експериментах, таких як навчання Edge та проект Convergence.
K1000ULE має сонячні панелі на крилах, що дозволяють йому значно збільшувати тривалість польоту. Він встановив рекорд витривалості для безпілотних літальних апаратів класу 2, подолавши 76 годин у повітрі.
Літальний апарат має просту конструкцію, не має шасі та приземляється на 3D-друковані ковзаючі деталі, які можна замінити після зносу. Він також має високу незвичайну здатність до «маскування» — більшість сенсорів та радарів сприймають його за птаха.
Також, безпілотник можна швидко підготувати до запуску: він займає менше ніж 10 хвилин на розгортання, складання і запуск. Для зльоту він використовує вітер, піднімаючись з даху автомобіля, що робить систему надзвичайно мобільною і готовою до використання в польових умовах.
Враховуючи, що армія США завершує програму Shadow UAS, K1000 може стати ідеальним кандидатом для заміни старих безпілотників та виконання задач різних розмірів з меншим логістичним навантаженням.