Fiat навчив свої гібридні кросовери працювати на новому виді палива
Fiat навчив свої гібридні кросовери працювати на новому виді палива

Fiat навчив свої гібридні кросовери працювати на новому виді палива

У Бразилії з’явилися одразу два гібриди Fiat, що працюють на етанолі. Бренд Stellantis називає дане рішення «біогібридною» технологією, яка обертається навколо 1,0-літрового двигуна з турбонаддувом. Цей трициліндровий ДВЗ працює на бензині та етанолі, і доповнений електродвигуном. Двигун внутрішнього згоряння має потужність 130 кінських сил.Потужність передається на передню вісь через варіатор CVT, який емулює сім передач. Fiat надає Fastback і Pulse пару акумуляторів на 12 В: свинцево-кислотний акумулятор на 68 А*год у моторному відсіку та літій-іонний акумулятор на 11 А*год під сидінням водія. Також у авто є електродвигун потужністю чотири к.с., який замінює звичайні компоненти генератора та стартера.Існує навіть регенеративний режим, який може повернути до 25% енергії, яка інакше була б втрачена під час уповільнення. Зібрана енергія потім використовується для живлення обох батарей. Fiatстверджує, що споживання палива зменшилося на 11,5% для Fastback і на 10,7% для Pulse порівняно з неелектрифікованою версією двигуна.Чому саме етанол? Тому що Бразилія є другим у світі виробником цього палива. Країна є одним з найбільших у світі виробників цукрової тростини, яка використовується для виробництва етанолу. За даними Бразильської асоціації виробників автомобілів, минулого року колосальні 83% проданих там автомобілів підтримували роботу на етанолі.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, класичний Fiat 500 Spiaggina перевели на електротягу.Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Источник материала
loader
loader