Google розпочинає тест, під час якого новини медіа із Євросоюзу не будуть відображатися у результатах пошуку, у Google News і Discover. Компанія має намір визначити, як це вплине на трафік і загальний досвід пошуку, повідомило The Verge.
Компанія заявила, що вирішила провести «обмежене у часі» тестування, оскільки регулятори ЄС і медіа «попросили надати додаткові дані про вплив новинного контенту на рейтинги у пошуку».
У межах експерименту новин медіа ЄС не відображатимуться для 1% користувачів у Бельгії, Хорватії, Данії, Франції, Греції, Італії, Нідерландах, Польщі та Іспанії. Результати веб-сайтів і видавців новин, розташованих за межами ЄС при цьому відображатимуться.
Наприкінці тесту видавці новин із ЄС зможуть точно побачити, скільки трафіку вони б не отримали без Google.
Експеримент також може дати Google чіткіше уявлення, наскільки користувачі є зацікавленими у новинах.
- Читайте також: Німецька та французька компанії оголосили про створення європейського пошуковика
У ЄС Google дотримується Європейської директиви про авторське право, що призвело до того, що пошуковий гігант ліцензував контент сотень медіа у регіоні. Йдеться про угоди з понад чотирма тисячами видань у 20 країнах Євросоюзу.
Раніше цього року Франція зобов'язала Google виплатити 272 мільйони доларів після того, як виявили, що компанія порушила угоду про компенсацію для видавців новин.
Фото: ілюстративне / wedex.com.ua
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.