У конкурсі Нацради братимуть участь три канали телеторгівлі
У конкурсі Нацради братимуть участь три канали телеторгівлі

У конкурсі Нацради братимуть участь три канали телеторгівлі

Саме стільки відведено місць у мультиплексах «Зеонбуду» під цей форматний конкурс.

Заяви на участь у форматному конкурсі Національної ради з питань телебачення та радіомовлення для каналів-телемагазинів у мультиплексах «Зеонбуду» подали три компанії: «ТОВ  «Тайм медіа солюшин» (логотип: «Rozpakuy»), ПП «Тюсо» (логотип: «Тюсо») та ТОВ «Телекомпанія «Фенікс-ТВ», (логотип: «BTQ Beauty Trust Quality»). Про це йдеться на сайті регулятора.

Rozpakuy претендує на місце у МХ-2, а «Тюсо» та «BTQ Beauty Trust Quality» на місця у МХ-3. Саме стільки у є вільних місць. Конкурс оголошений у мережі «Зеонбуд» МХ-2 (1 канал), МХ-3 (2 канали).

«Тюсо», який отримав супутникову ліцензію на початку 2022 року брав участь у конкурсі на державний мультиплекс 31 жовтня 2023. Також на  конкурсі на місця в мультиплексі «Зеонбуду» 11 липня 2024 року брали участь

«Тюсо» (ПП «Тюсо»), «Розпакуй TV» (ТОВ «Тайм медіа солюшин»). 

Детальніше про телемагазини і цей форматний конкурс у матеріалі «Детектор медіа» «Три загальнонаціональні канали-телемагазини у цифрі: чому й навіщо».

 

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader