Санкції працюють: в Росії проблеми з літаками
Санкції працюють: в Росії проблеми з літаками

Санкції працюють: в Росії проблеми з літаками

Чому російські літаки припинили вильоти

Причиною того, що російські літаки перестали використовуватися, стали складнощі з обслуговуванням двигунів, передаються російські ЗМІ. Крім того, частину лайнерів тимчасово прибрали до резерву, а за окремими оцінками, від 15 до 20 лайнерів можуть не повернутися до польотів.

Двигуни, які є в обслуговуванні, наразі неможливо відремонтувати у Росії. Завезти нові також не вдасться, адже запроваджені санкції внаслідок повномасштабного вторгнення в Україну у 2022 році. Водночас такого типу літаки становлять близько 10% всього іноземного магістрального повітряного флоту в Росії.

Цікаво! Одне з джерел видань вважає, що в 2026 році A320/А321neo знімуть з експлуатації.

Яка компанія володіє літаками A320/А321neo

Більшість прибраних до резерву літаків належить авіакомпанії S7. Вони оснащені американськими двигунами Pratt & Whitney і становлять приблизно третину авіапарку перевізника. Відтак за вирахуванням S7 у Росії залишаються ще 27 Airbus: у "Аерофлоту" – 9 бортів, в "Уральських авіаліній" – 11, в "Північно-Заходу" – 3, в "Північного вітру" – 2, в Smartavia – 2.
Источник материала
loader
loader