Національний тест з медіаграмотності пройшли понад 76 тисяч українців
Національний тест з медіаграмотності пройшли понад 76 тисяч українців

Національний тест з медіаграмотності пройшли понад 76 тисяч українців

Понад 46% учасників склали тест з межіаграмотності як «гуру» або «майже гуру».

Національний тест з медіаграмотності у жовтні онлайн пройшли понад 76 тисяч українців. Про це повідомила керівниця Національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр» Ольга Кравченко на презентації підсумків тестування в «Укрінформі».

«За період з 17 по 31 жовтня 76 323 учасники пройшли тест від початку до кінця. Ми вважаємо це абсолютний успіх, якого вдалося досягти завдяки синергії зусиль, і тому, що дозволили проходити тест, залишаючи персональні дані, щоб позмагатися за приз, і анонімно», — сказала вона.

Інформацію про себе залишили 45 104 унікальних учасників теста.

Національний тест з медіаграмотності пройшли понад 76 тисяч українців - Фото 1

Кількість українців, які пройшли тест повністю, у порівнянні із попереднім роком зросла у 5,5 разів.

Національний тест з медіаграмотності пройшли понад 76 тисяч українців - Фото 2

Ольга Кравченко зазначила, що цього року проведення тесту вперше вийшло з так званої «експертної бульбашки» та охопило таку велику кількість людей.

Керівниця Національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр» Ольга Кравченко

«Національний тест з медіаграмотності проходили на окупованих територіях. Це свідчить, що люди на окупованих територіях хочуть залишатися в українському контексті. Вони слідкують за тим, що відбувається в Україні, хочуть бути частиною того, що відбувається. Ми дуже раді, що і з окупованих територій Донеччини, і з АР Крим люди проходили тест, дуже цінуємо цю довіру та підтримку», — розповіла Ольга Кравченко.

Директорка департаменту інформаційної політики та інформаційної безпеки Міністерства культури та стратегічних комунікацій Ганна Красноступ наголосила, що тест дає розуміння, як втілюється стратегія розвитку медіаграмотності у суспільстві.

Директорка департаменту інформполітики та інформбезпеки Міністерства культури та стратегічних комунікацій Ганна Красноступ 

«Ми бачимо увагу до питання медіаграмотності, а медіаграмотність — ключова навичка для стійкості суспільства. І мова йде не лише про молодь, це про всіх нас, нашу безпеку, ментальне здоровя, наш добробут, нашу перемогу. Про те, як ми відповідально споживаємо інформацію», — сказала Ганна Красноступ.

Вона додала, що Україна сьогодні єдина країна в світі, хто проводить такий масштабний тест, і досвід його організації, залучення партнерів з розвитку, громадськості до його промоції та представників різних категорій населення до його проходження є унікальним досвідом, цікавим іншим країна.

«Це дуже важлио. Наша країна не тільки боронить демократичні цінності в цьому світі, ми ще намагаємося застосувати найкращі практики медіаграмотності, які є», — зазначила вона.

Своєю чергою директорка програми USAID «Мріємо та діємо» Юлія Ткачук зауважила, що понад 46% учасників тесту продемонстрували високий рівень медіаграмотності і склали тест на значення «гуру» або «майже гуру».

Національний тест з медіаграмотності пройшли понад 76 тисяч українців - Фото 3

Директорка програми USAID «Мріємо та діємо» Юлія Ткачук 

«Практичо кожен другий озброєний навичками, як захищатися від дезінформації, та знає, як відповідально споживати інформацію», — прокоментувала Юлія Ткачук.

У 2024 році результати успішності виявилися дещо нижчими, ніж у 2023 році. Проте, за словами фахівчині, це не дає підстав вважати, що люди, які мали у 2023 році хороші навички з медіаграмотності, забули їх за рік. Через те, що кількість учасників більша у 5,5 разів, вірогідно, що значно зросла частка тих, хто проходив тест вперше.

Національний тест з медіаграмотності пройшли понад 76 тисяч українців - Фото 4

«Якщо зважити на це, то слід вважати результат теста хорошим та оптимістичним», — додала Юлія Ткачук.

Фото: Персональні дані залишили понад 45 тис. учасників національного теста з медіаграмотності /  скриншот презентації в Укрінформ

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
тесты
Источник материала
loader