Перерізання кабелів у Балтійському морі: слідчі бачать навмисні дії екіпажу судна КНР, що вирушило з російського порту
Перерізання кабелів у Балтійському морі: слідчі бачать навмисні дії екіпажу судна КНР, що вирушило з російського порту

Перерізання кабелів у Балтійському морі: слідчі бачать навмисні дії екіпажу судна КНР, що вирушило з російського порту

225-метрове судно Yi Peng 3 протягнуло якір на 160 км, пошкодивши підводні кабелі між європейськими країнами. Слідчі розглядають версію навмисного саботажу за можливої участі російської розвідки.

225-метрове судно з добривами перетягнуло якір більш ніж на 160 км після того, як у середині листопада було перерізано кабелі між Швецією, Литвою, Німеччиною і Фінляндією.

Передає УНН із посиланням на WSJ.

Екіпаж китайського судна Yi Peng 3 підозрюють у навмисному перетягуванні якоря на 100 миль (понад 160 км), щоб перерізати балтійські кабелі.

Довідка

Підводні волоконно-оптичні кабелі, за якими щодня здійснюються транзакції на трильйони доларів, займають центральне місце в технічній війні між США та Китаєм. Китайське комерційне судно, яке протягом тижня було оточене європейськими військовими кораблями в міжнародних водах, є центральним у розслідуванні підозрюваного саботажу.

Морська безпека та напруженість між КНР та Заходом

Європейські слідчі вважають, що 225-метрове судно з добривами Yi Peng 3 відтягнуло якір понад 100 миль після перерізання кабелів між Швецією, Литвою, Німеччиною та Фінляндією 17 і 18 листопада.

Враховувалась траєкторія руху судна Yi Pen 3 в Балтійському морі цього місяця, в тому числі, коли були перерізані кабелі, і його поточний стан.

Судно, що належить китайській судноплавній компанії Ningbo Yipeng Shipping Company, вийшло з російського порту Усть-Луга 15 листопада.

Слідчі з'ясовують, чи вплинула російська розвідка на капітана, і чи може цей інцидент стати частиною ширшої системи атак на критично важливі об'єкти європейської інфраструктури, які, як вважають, були організовані москвою.

Під час перерізання кабелю Yi Peng 3 пережила "темну подію" через вимикання транспондера та значне зниження швидкості. Під час зняття з якоря в протоці Каттегат його перехопили кораблі ВМС Данії. За словами людей, знайомих зі слідством, пошкодження якоря та корпусу судна сталося через обрив тросів.

І Швеція, і Німеччина розпочали розслідування диверсії після інциденту. Кораблі НАТО з Данії, Німеччини та Швеції охороняють судно, поки влада веде переговори щодо допиту екіпажу.

Источник материала
loader
loader