Проєкти «1+1 media» потрапили у фінал одразу двох міжнародних премій
Проєкти «1+1 media» потрапили у фінал одразу двох міжнародних премій

Проєкти «1+1 media» потрапили у фінал одразу двох міжнародних премій

За першість проєкти «1+1 media» змагатимуться з компаніями Mastercard, BNP Paribas Bank Polska та іншими

У листопаді проєкти «1+1 media» отримали 5 номінацій у міжнародних преміях. Проєкти увійшли у фінали European Excellence Awards та International Brilliance Awards. Про це повідомили у пресслужбі компанії. 

Як повідомили у компанії, у шортлисті провідної премії з креативності в PR і комунікаціях European Excellence Awards відзначили два проєкти «1+1 media».

Проєкт «Життя після шрамів» про реінтеграцію ветеранів та ветеранок потрапив до категорії «Внутрішні комунікації».

А «Гай дитячих снів», мета якого вшанувати памʼять дітей, життя яких обірвала війна, відзначили в категорії «Корпоративна соціальна відповідальність». Обидва проєкти також потрапили у фінал регіональної категорії «Україна».

За першість проєкти «1+1 media»  змагатимуться з компаніями Mastercard, BNP Paribas Bank Polska та іншими.

Актуальність і важливість проєкту «Життя після шрамів» також відзначили в ще одній премії — International Brilliance Awards, міжнародному престижному конкурсі серед світових компаній.

Кейс увійшов до шортлиста в номінації «Різноманітність та інклюзія (HR Brilliance)», де конкуруватиме за перемогу з проєктами компаній BT Group, NEST (National Employment Savings Trust) та іншими.

«Зараз, в умовах повномасштабної війни, український бізнес генерує велику кількість проєктів, які вирішують ті чи інші соціальні проблеми. І креатив, підходи й завдання, які ставлять перед собою команди — справді видатні. Це помічають і за кордоном, наш досвід та знання стають унікальними. Хотілося б, звісно, щоб цих проєктів ніколи не існувало, бо всі вони так чи інакше стосуються війни. Проте реальність інша. Тож пишаємося, що, окрім "1+1 media", в шортлистах міжнародних премій зустрічаємо багато українських компаній. Щиро вболіваємо за всіх і, впевнена, разом мріємо про одну-єдину Перемогу, головну для всіх нас»,— прокоментувала керівниця корпоративних комунікацій «1+1 media» Яна Ляхович.

Крім того, у фінал премії Rose d’Or, яка визначає золотий стандарт якості та досягнень у створенні міжнародних теле- та аудіопрограм, потрапив музичний телепроєкт країни «Голос Країни 13».

Європейський сезон, що було відзнято у Польщі спільно з Telewizja Polska (TVP), змагався з понад 40 країнами світу та був номінований у категорії Competition Reality.

Переможці конкурсів стануть відомі протягом грудня та січня 2025 року.

Фото: пресслужба «1+1 media»

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader