Instagram запускає «тестові Reels»
Instagram запускає «тестові Reels»

Instagram запускає «тестові Reels»

Завдяки інструменту можна перевірити, як контент сприйматимуть нові аудиторії.

«Інстаграм» запровадив новий інструмент для тестування контенту та розширення аудиторії для користувачів — можливість публікувати короткі відеоролики, які не бачитимуть підписники, натомість вони рекомендуватимуться іншим користувачам платформи, повідомило Engadget.

У своєму блозі Meta пояснила, що запроваджує «тестові Reels» для користувачів, які турбуються, що їхні відео не будуть добре сприйняті. Завдяки цьому інструменту можна перевірити, як контент сприйматимуть нові аудиторії, і при цьому не хвилюватися про думку постійних підписників.

Відео, позначені як «тестові», не з'являться у профілі автора та стрічці його підписників. Натомість після 24 години можна переглянути статистику: скільки переглядів, вподобань та коментарів зібрав ролик.

Хоча публікування «тестових роликів» займатиме більше часу, інструмент допоможе творцям сміливіше пробувати нові формати, вважають у компанії.

  • Читайте також: Instagram запустив «Кращі практики» з рекомендаціями для творців контенту

Фото: ілюстративне / Meta

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
Соцсети Instagram
Источник материала
loader
loader