Вже через 10 років: розумні шини зможуть автоматично адаптуватися до умов водіння
Вже через 10 років: розумні шини зможуть автоматично адаптуватися до умов водіння

Вже через 10 років: розумні шини зможуть автоматично адаптуватися до умов водіння

Фінська компанія Nokian Tyres створює шини з регульованими канавками, які адаптуються до дорожніх умов для кращого зчеплення та безпеки у різних дорожніх умовах.Як пояснили в компанії, на ринку вже є шини з вбудованими датчиками, які використовують з’єднання Bluetooth для обміну інформацією про температуру та тиск. Хоча віце-президент Nokian з інновацій та розвитку Теему Соіні визнав, що розумні шини не були “зрілими” п’ять років тому, він сказав, що сьогоднішні технології мають досить низьке енергоспоживання, щоб датчики могли працювати протягом усього життєвого циклу шини.Також інженери наразі працюють з розумними шинами, які можуть адаптуватися до різних умов водіння. Зокрема, ці шини можуть змінити розмір канавок для покращення зчеплення, керованості та продуктивності.Наприклад, їдучи по трасі, необхідний такий протектор шин, який максимізує паливну ефективність, керованість і комфорт під час поїздки. Коли ж водій виїздить на брудну дорогу, канавки шини можуть змінитися, щоб оптимізувати зчеплення.“Це звучить як фантазія, але насправді ця лінія досліджень може бути відображена в споживчих продуктах уже через десять років”, – додали у компанії.Однак не зовсім зрозуміло, як ці шини будуть працювати. Незважаючи на це, Соіні заявив, що “регулювання ємності канавок значно покращить характеристики керованості шини”. Далі Соїні сказав, що, на його думку, до 2035 року компанія Nokian Tyres матиме серійну шину, яка “зможе реагувати на зміни умов водіння”.Соїні також припустив, що ажіотаж навколо безповітряних шин може бути перебільшеним. Як він пояснив, виробникам шин ще потрібно вирішити багато технічних проблем, перш ніж безповітряні шини стануть придатними для використання. Зокрема, вони повинні витримувати високі швидкості та температури.Соіні вважає, що це робить малоймовірним їх використання на пасажирських транспортних засобах, принаймні в короткостроковій перспективі. Однак він вважає, що безповітряні шини можуть бути корисними для тихохідних транспортних засобів, таких як навантажувачі та екскаватори.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volvo “розбила” в одній аварії найбільший та найменший електромобілі.

Источник материала
loader