Традиційна передсвяткова активність досі відсутня на фрахтовому ринку Чорного моря, незважаючи на наближення середини грудня.
Про це повідомив аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Цього тижня дефіцит свіжих зернових вантажів з України лише посилився, змушуючи судновласників йти на значні поступки фрахтувальникам для укладання угод. Як наслідок, ставки у сегментах «хендісайзів» та «коастерів» знизилися на 2-3 $/т порівняно з попереднім тижнем. Сегмент «панамаксів» також піддається тиску з боку фрахтувальників, проте ставки залишаються майже незмінними після значного коригування минулого тижня», — зазначив фахівець.
Згідно з даними фрахтового відділу Atria Brokers, ставки для «панамаксів» на перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю залишаються на рівні 39-40 $/т.
Ставки для «хендісайзів» на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного узбережжя Італії знизилися на 2 $/т, встановившись на рівні 17-18 $/т.
Ставки для «коастерів» на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії знизилися на 1-2 $/т, досягнувши 29-30 $/т.
У сегменті барж немає позитивних змін, а ставки залишаються на мінімальному рівні.
«Фрахт для транспортування кукурудзи баржами з Рені або Ізмаїла до Констанци залишається на рівні 9 €/т», — підсумував фахівець.