За старою і недоброю традицією Google продовжує пасивно-агресивно знущатися над iPhone, але цього разу щось пішло не так.
Що варто знати
За сюжетом різдвяної реклами два смартфони застрягли в коробках і шукають шлях вибратися. Для цього Pixel 9 звертається до Gemini, щоб та дала поради. Нейромережа розповідає, що, найімовірніше, смартфони стали подарунками і боятися не треба. iPhone одразу ж впадає в істерику, заявляючи, що не готовий показуватися назовні, на відміну від колеги від Google: у того, мовляв, і Gemini є, і Circle to Search. А піксель штовхає душевну промову, ніби заспокоюючи айфон. Кінець.
Крім того, що реклама виставляє один зі смартфонів чмонів на тлі іншого, ще й з перевагами пікселя якась нісенітниця вийшла. Кружок для пошуку доступний не тільки на пікселях, а й на інших андроїдах. Gemini може працювати на iOS. Та й АІ-функції зараз не так драйвлять продажі, як хотілося б маркетологам. Ось нещодавно було дослідження, в якому тільки один із шести користувачів iPhone задумався б про перехід на інший смартфон через просунуті АІ-фішки. Так собі аргумент. Дивно, що маркетологи вибрали саме це, щоб показати перевагу пікселя.