"Увійти в стан ейфорії": у соцмережах з’явилася нова смертельна гра для дітей
"Увійти в стан ейфорії": у соцмережах з’явилася нова смертельна гра для дітей

"Увійти в стан ейфорії": у соцмережах з’явилася нова смертельна гра для дітей

Близько 10% підлітків у США принаймні один раз намагалися себе задушити. Небезпечна гра має смертельні наслідки, адже її гравцям потрібно тимчасово себе душити, обмежуючи доступ кисню до мозку.

Гра поширюється у соціальних мережах, якими користуються підлітки, пише Medical Xpress. За 12 років 82 дитини померли після участі у такій небезпечній забаві. Близько 87% з них – хлопці, які були самотніми. Проте визначити точну кількість смертей підлітків унаслідок такого виду діяльності складно через брак даних.

В Україні така гра була популярною у 2013 році та мала назву "собачий кайф". Її суть полягала у тому, що після кількох присідань дитина або хтось поруч сильно затягували горло шарфом, допоки підліток не увійде в стан ейфорії. Через те, що школярі могли проводити такі експерименти самостійно та не розрахувати силу, вони могли померти, пише ТСН.

Вчені пояснюють, що ризик є необхідною частиною людського розвитку, проте вона має бути здоровою, як-то їзда на велосипеді, навчання водінню тощо. Так, діти досліджують межі та розвивають навички управління ризиками. Ба більше, найчастіше у таких ситуаціях присутні дорослі, які допомагають на початку.

Бажання отримати соціальне визнання, справити враження на однолітків або залучити потенційний романтичний інтерес у поєднанні з меншим наглядом дорослих збільшує ймовірність участі в ризикованій поведінці. Підліток може брати участь у небезпечних витівках, щоб справити враження. Ось чому поєднання школярів і соціальних мереж може стати ідеальним середовищем для поширення небезпечних ігор.

Оскільки підлітки сильно реагують на емоційний контент, вони, найімовірніше, переглядатимуть, лайкатимуть і ділитимуться відео з небезпечними видами діяльності. Проблема загострилася, оскільки молоді люди проводять більше часу в соціальних мережах.

Можливо, саме тому розлади настрою серед молодих людей різко зросли з 2012 року, приблизно з того часу, коли соціальні мережі набули популярності. Проблеми з психічним станом більш ніж удвічі збільшують ймовірність грати в небезпечні ігри.

Незрозумілі сліди на шиї, налиті кров'ю очі або часті головні болі можуть свідчити про причетність до гри в удушення. Деякі сайти соціальних медіа, як-от YouTube, чутливі до відгуків спільноти й видаляють відео, позначене як небезпечне.

Источник материала
loader
loader