Final Fantasy VII Rebirth вийшла у лютому цього року для PS5, однак її продажі виявилися нижчими за очікування Square Enix повідомляє 24 Канал з посиланням на IGN. На тлі цього компанія оголосила про нову середньострокову стратегію, яка передбачає зменшення кількості ексклюзивів та зосередження на створенні якісних ігор.
Точних даних про продажі гри компанія не розкриває. У розмові з IGN Brazil продюсер гри Йошинорі Кітасе зазначив, що хоча компанія "задоволена" поточними результатами, вона розуміє, що дотримуватися такої стратегії більше неможливо.
Очевидно, що в сучасному світі ми більше не можемо залишатися ексклюзивними для однієї платформи. Ми повинні запропонувати гру якомога більшій кількості геймерів,
— наголосив Кітасе.
Square Enix вже почала рух у напрямку мультиплатформності. Наприклад, ексклюзивність Final Fantasy XVI для PS5 була знята трохи більше ніж через рік після релізу, а Final Fantasy VII Rebirth стане доступною для ПК вже через 11 місяців після дебюту на консолі Sony.
Водночас Final Fantasy VII Remake, яка вийшла на PS4 у 2020 році, досі недоступна для Xbox.
Наразі компанія працює над третьою і фінальною частиною ремейку Final Fantasy VII. Тим часом Final Fantasy VII Rebirth стане доступною для користувачів Steam та Epic Games Store вже 23 січня 2025 року.