У росіян залишилося мало інструментів для поліпшення військової логістики у Чорному морі - Плетенчук
У росіян залишилося мало інструментів для поліпшення військової логістики у Чорному морі - Плетенчук

У росіян залишилося мало інструментів для поліпшення військової логістики у Чорному морі - Плетенчук

Перекидання військової техніки й особового складу росіян на поромах та через Керченський міст значно зменшені, а інструментів для поліпшення логістики у Чорному морі залишилося мало.

Як передає Укрінформ, про це в телеефірі заявив речник ВМС ЗСУ, капітан 3 рангу Дмитро Плетенчук.

«Що стосується військової логістики, насправді там вже питання не в маршрутах, там питання в інструментах, а їх залишилося доволі мало. Ви знаєте, що великі достатні кораблі рік тому вони втратили 2 одиниці. Останній це був «Цезар Куніков», перед тим «Новочеркаськ» буквально перед новим роком рік тому, після цього вони втратили так само і великі пороми, які перевозили залізничні вагони. Це була така серйозна для них логістична гілочка – тягнули вони пальне, тягнули техніку, тому що ці пороми мають велику місткість, там було і по 25 вагонів, і по 50. Після цього фактично у них залишилися лише звичайні пороми автомобільні. Вони теж їх використовують для того, щоб разом з цивільними перекидати в перемішку і військову техніку якусь, і військовий персонал, проте це вже інший зовсім об’єм перевезень, тому фактично військово-морська логістика саме морем у росіян фактично перервана і перервана вона завдяки зусиллям Сил оборони України», - розповів Плетенчук.

Він підтвердив, що російські окупанти досі використовують Керченській міст, однак у повному обсязі використовувати залізницю по ньому вони теж не можуть.

«Звісно, використовувати у повному обсязі залізницю вони не можуть, проте не слід забувати, що в принципі багато вантажів вони можуть перекидати і суходолом. Незалежно від того, підтягнули вони залізницю чи ні з Ростову до Джанкоя безпосередньо суходолом, але от саме пряме сполучення фактично залишається це лише так званий Кримський міст. І так, навантажувати його в повному обсязі здебільшого вони не наважувалися. Тому що конструкція ця, як ви знаєте, отримала пошкодження свого часу внаслідок впливу з нашого боку з колегами СБУ в першу чергу, і в результаті вони автомобільну частину використовують більш жваво, ніж залізничну», - зазначив речник.

Раніше Укрінформ повідомляв, що за місяць удвічі зменшилася кількість барж, які окупанти встановлювали в Керченській протоці як бонові загородження для захисту від морських безпілотників ЗСУ.

Фото: Суспільне. Одеса

Теги по теме
Россия Черное море
Источник материала
loader
loader