«Дарувати людям радість»: як 28-річний підприємець із синдромом Дауна створив бренд із продажу шкарпеток з мільйонами замовлень по всьому світу
«Дарувати людям радість»: як 28-річний підприємець із синдромом Дауна створив бренд із продажу шкарпеток з мільйонами замовлень по всьому світу

«Дарувати людям радість»: як 28-річний підприємець із синдромом Дауна створив бренд із продажу шкарпеток з мільйонами замовлень по всьому світу

У 2016 році Джон Кронін, молодий чоловік із синдромом Дауна, разом із батьком створив John’s Crazy Socks — американську компанію з виробництва шкарпеток. Вона базується у Фармінгдейлі, штат Нью-Йорк. Коротко розповідаємо історію родини та бізнесу John’s Crazy Socks: як за вісім років бренд виконав понад два мільйони замовлень, що викликало увагу світових медіа.

Ідея бізнесу — поширювати щастя

За словами Марка Кроніна, батька Джона, бізнес почався тоді, коли син вивчав нові перспективи після закінчення середньої школи. На жаль, нових можливостей для людей із синдромом Дауна було недостатньо, але Джон придумав продавати шкарпетки разом із батьком.

Першим кроком дуету стало створення сайту, закупівля невеликої партії продукції та запуск сторінки на Facebook із промовідео за участю Джона. Так з’явилась John’s Crazy Socks, яка в перші тижні після запуску отримала сотні замовлень завдяки вірусним відео. Першого робочого дня, 9 грудня 2016 року, вони отримали 42 замовлення, а вже за два тижні — 452. До того ж на момент відкриття в компанії було лише 37 пар шкарпеток.

Основна ідея John’s Crazy Socks — дарувати людям радість. Джон залучений до всіх процесів: від дизайну шкарпеток до особистого спілкування з клієнтами. У кожне замовлення він додає рукописну подяку та маленький солодкий сюрприз. На початку він сам доставляв замовлення покупцям.

Принципи компанії

Робота John’s Crazy Socks базується на п’яти ключових принципах:

  • натхнення;
  • благодійність;
  • веселий асортимент;
  • індивідуальний підхід;
  • створення комфортного місця для роботи.

Компанія прагне змінити сприйняття людей з інвалідністю, показуючи, що вони можуть бути успішними підприємцями та активними членами суспільства. Сьогодні тут працюють 34 людини, з яких 22 мають інвалідність. За даними Федерального бюро статистики праці США, лише 22,5% людей з інвалідністю змогли працевлаштуватись у 2023 році.

«Я все життя носив веселі шкарпетки. Чому шкарпетки? Вони креативні, яскраві й завжди дозволяють мені бути собою», — розповідав Джон Кронін.

В асортименті святкові дизайни, тематичні колекції, наприклад, за мотивами Поттеріани, а також спеціальні серії, які привертають увагу до соціальних тем, таких як синдром Дауна та аутизм. Також компанія пропонує корпоративні подарунки, створює унікальні дизайни та організовує освітні заходи, спрямовані на підтримку інклюзивності.

Відзнака у сфері бізнесу

У 2019 році Джон разом із батьком отримали відзнаку EY Entrepreneur Of The Year. Ця нагорода визнає підприємців, які демонструють інноваційність, лідерство та роблять значний внесок у суспільство. 

Разом із батьком Марком, матір’ю Керол і старшим братом Джеймі, Джон збудував соціально відповідальний бізнес: з моменту заснування компанія пожертвувала близько 800 тисяч доларів благодійним організаціям. Серед партнерів — Special Olympics, National Down Syndrome Society та Autism Society of America. 

Наразі John's Crazy Socks вважається найбільшим у світі виробником шкарпеток із понад 4000 дизайнів шкарпеток і десятками постачальників.

Читайте також: Мода зі змістом. Історія інклюзивного бренду Lady Di atelier

Источник материала
loader
loader