Продажі іноземних брендів телефонів у Китаї впали в листопаді, згідно з офіційними даними, опублікованими в п’ятницю, підкреслюючи подальший тиск на Apple, найбільшого міжнародного постачальника телефонів у країні.
Згідно з підрахунками CNBC на основі даних Китайської академії інформаційно-комунікаційних технологій (CAICT), у листопаді поставки іноземних мобільних телефонів у Китай склали 3,04 мільйона одиниць.
Це падіння на 47,4% порівняно з листопадом 2023 року та падіння на 51% порівняно з жовтнем минулого року.
CAICT не розбиває цифри для окремих брендів, однак на Apple припадає більшість іноземних поставок мобільних телефонів у Китаї, а конкуренти, такі як Samsung, формують лише крихітну частину ринку.
Ці цифри підкреслюють зростаючий тиск, який зазнає Apple на найбільшому в світі ринку смартфонів, оскільки вона бореться зі зростаючою конкуренцією з боку вітчизняних брендів.
Наприклад, компанія Huawei, чий телефонний бізнес був підірваний санкціями США , пережила відродження наприкінці 2023 року та агресивно випустила висококласні смартфони в Китаї, які виявилися популярними серед місцевих покупців.
Згідно з останніми даними дослідницької компанії IDC, у третьому кварталі минулого року зростання Huawei значно випередило Apple .
Apple сподівається, що її серія iPhone 16, яка була випущена у вересні, допоможе компанії відновити оберти в Китаї, оскільки технологічний гігант з Купертіно, штат Каліфорнія, обіцяє безліч нових функцій штучного інтелекту за допомогою свого програмного забезпечення Apple Intelligence .
Однак Apple Intelligence ще не доступна в Китаї через складні правила щодо ШІ в країні.
Тим часом деякі внутрішні конкуренти Apple рекламували власні функції ШІ , які зараз доступні на пристроях.
Щоб продемонструвати, наскільки важливий Китай для гіганта iPhone, генеральний директор Apple Тім Кук відвідував країну кілька разів минулого року, намагаючись зміцнити партнерство Apple Intelligence з місцевими китайськими компаніями.
Щоб підняти інтерес до iPhone 16, Apple почне знижки на пристрій у суботу в рамках святкової акції за місячним календарем.
Apple не відразу відповіла на запит про коментар.