Обережно шахраї: ПриватБанк розповів про нову хвилю телефонного шахрайства
Обережно шахраї: ПриватБанк розповів про нову хвилю телефонного шахрайства

Обережно шахраї: ПриватБанк розповів про нову хвилю телефонного шахрайства

Останнім часом збільшилася кількість звернень телефонного шахрайства, де аферисти намагаються виманити у людей конфіденційну інформацію чи фінансові ресурси.

ПриватБанк застеріг своїх клієнтів про активізацію "вішингу" — виду шахрайства, при якому злочинці застосовують психологічний тиск, щоб змусити людей діяти в своїх інтересах.

«Шахраї грають на базових емоціях, таких як страх, довіра чи цікавість. Вони навіть можуть імітувати дзвінки від близьких, які нібито не опинилися в складній ситуації», — пояснили в банку.

Рекомендації експертів :

  • Найкращий спосіб протидії — відразу завершити дзвінок.
  • У разі підозри на шахрайство слід звернутися до поліції та повідомити про інцидент банку.

Для цього клієнтам ПриватБанку доступний спеціальний інструмент у додатку Приват24 . У розділі «Комунікації» можна швидко відправити інформацію про спробу шахрайства, обравши функцію «Повідомити про шахрайство».

Банк закликає не піддаватися на маніпуляції, залишатися пильними та уникати передачі конфіденційної інформації особам, навіть якщо вони представлені співробітниками банку чи іншими офіційними особами.

Источник материала
loader
loader