21 січня — презентація результатів дослідження «Детектора медіа» «Вивчення практик медіаспоживання та оцінка рівня медіаграмотності підлітків віком 12-18 років»
21 січня — презентація результатів дослідження «Детектора медіа» «Вивчення практик медіаспоживання та оцінка рівня медіаграмотності підлітків віком 12-18 років»

21 січня — презентація результатів дослідження «Детектора медіа» «Вивчення практик медіаспоживання та оцінка рівня медіаграмотності підлітків віком 12-18 років»

У програмі — презентація якісного дослідження в рамках «Індексу медіаграмотності», а також дискусія про медіаграмотність підлітків віком 12-18 років, розробку контенту для підвищення критичного мислення та медіаграмотності серед них та практики втілення проєктів з медіаграмотності, заснованих на результатах досліджень.

У вівторок, 21 січня, ГО «Детектор медіа» спільно з Національним проєктом з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та стратегічних комунікацій України презентують результати якісного дослідження «Вивчення практик медіаспоживання та оцінка рівня медіаграмотності підлітків віком 12-18 років».

Де: 21 січня з 11:00 до 13:00 в ІА «Укрінформ» (вул. Б. Хмельницького, 8/16, 2 зала).

Трансляція події відбуватиметься в режимі онлайн на Youtube каналі агенції.

Учасники:

  1. Наталія Лигачова, голова ГО «Детектор медіа»;
  2. Ганна Красноступ, директорка департаменту інформаційної політики та інформаційної безпеки Міністерства культури та стратегічних комунікацій України;
  3. Ольга Кравченко, керівниця Національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр»;
  4. Марта Наумова, кандидатка соціологічних наук, доцентка, старша наукова співробітниця Інституту соціології НАН України;
  5. Галина Петренко, директорка ГО «Детектор медіа».

Модератор: програмний директор ГО «Детектор Медіа», Вадим Міський.

У програмі — презентація якісного дослідження в рамках «Індексу медіаграмотності», а також дискусія про медіаграмотність підлітків віком 12-18 років, розробку контенту для підвищення критичного мислення та медіаграмотності серед них та практики втілення проєктів з медіаграмотності, заснованих на результатах досліджень.

Кількісне дослідження відбулось методом онлайн фокус-групових дискусій за допомогою платформи Zoom (надалі ФГД). Цільова аудиторія - хлопці і дівчата віком 12-18 років, розподілені на 2 вікові категорії – 12-15 років та 16-18 років. Кількість: 6 ФГД (1 ФГД = 8 респондентів, усього 48 респондентів). Тривалість 1 ФГД: від 80 до 105 хвилин.

Географія: Україна (крім населених пунктів на тимчасово непідконтрольних територіях частини Донецької, Запорізької, Луганської та Херсонської областей, окупованої АР Крим) (національний проєкт)

До участі організатори запрошують представників міжнародних організацій, органів державної влади, громадського сектора, медіа.

Проєкт втілюється в межах Програми інформаційної стійкості українського громадянського суспільства за підтримки IREX

Контактна особа від ГО «Детектор медіа»: Юлія Збіцька, 050 681 0013, zbitska.dm@gmail.com.

Контактна особа від Національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр»: Олена Марчевська, 0963328973, marchevskaolena@gmail.com.

Акредитація представників медіа: anna@ukrinform.com (адреса Укрінформу).

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
loader
loader