Місця на полиці вистачить усім. Частка рослинних альтернатив зростає, але вони не витіснять традиційні продукти
Місця на полиці вистачить усім. Частка рослинних альтернатив зростає, але вони не витіснять традиційні продукти

Місця на полиці вистачить усім. Частка рослинних альтернатив зростає, але вони не витіснять традиційні продукти

Основною харчовою тенденцією у Європі минулого року стало здорове харчування та екологічні цінності. Споживачі надавали перевагу продуктам із високим вмістом омега-3 жирних кислот, вітамінізованій продукції та рослинній їжі.

Так, за даними Innova Market Insigts, попит на продукти з високим вмістом омега-3 виріс на 25%. Трендом також стали кондитерські та хлібобулочні вироби з вмістом вітамінів, продаж яких зріс на 22%. 

Ще один тренд, який варто відмітити, — паковання та прозорість виробників. Відомо, що 37% іспанських і 36% французьких споживачів вважають, що захист природи є важливим критерієм під час вибору бренду. Отже, екологічні цінності та чітка інформація про склад на пакованні стали обовʼязковими пунктами для виробників. 59% споживачів обирають товар, на якому доступно та зрозуміло зазначено всі компоненти та складники, а попит на екологічне паковання зріс на 30%. 

Місця на полиці вистачить усім. Частка рослинних альтернатив зростає, але вони не витіснять традиційні продукти - Фото 1

Источник материала
loader
loader