Основною харчовою тенденцією у Європі минулого року стало здорове харчування та екологічні цінності. Споживачі надавали перевагу продуктам із високим вмістом омега-3 жирних кислот, вітамінізованій продукції та рослинній їжі.
Так, за даними Innova Market Insigts, попит на продукти з високим вмістом омега-3 виріс на 25%. Трендом також стали кондитерські та хлібобулочні вироби з вмістом вітамінів, продаж яких зріс на 22%.
Ще один тренд, який варто відмітити, — паковання та прозорість виробників. Відомо, що 37% іспанських і 36% французьких споживачів вважають, що захист природи є важливим критерієм під час вибору бренду. Отже, екологічні цінності та чітка інформація про склад на пакованні стали обовʼязковими пунктами для виробників. 59% споживачів обирають товар, на якому доступно та зрозуміло зазначено всі компоненти та складники, а попит на екологічне паковання зріс на 30%.