Вплив на покупців і не тільки: чому в приміщеннях супермаркетів є тільки штучне освітлення
Вплив на покупців і не тільки: чому в приміщеннях супермаркетів є тільки штучне освітлення

Вплив на покупців і не тільки: чому в приміщеннях супермаркетів є тільки штучне освітлення

Відсутність вікон у супермаркетах – це обдумане рішення, яке базується на кількох ключових аспектах, що стосуються енергоефективності, збереження товарів, економії простору та впливу на психологію покупців. Про це пише 24 Канал із посиланням на Business Insider.

Освітлення

Використання штучного світла забезпечує рівномірне освітлення товарів на полицях, тоді як денне світло може призводити до вицвітання упаковки або навіть пошкодження продуктів. Наприклад, у супермаркетах Aldi застосовують спеціальне скло для захисту від ультрафіолету, але навіть це не завжди вирішує проблему: взимку пряники починали танути через вплив сонячного світла.

Економіка

У міських центрах, де вартість оренди висока, вертикальні вікна займають місце, яке може бути використане для розміщення стелажів із товарами. У великих супермаркетах індустріальних парків іноді застосовують вікна, але вони зазвичай невеликі і функціональні.

Супермаркет
Суперматкетам необхідне штучне освітлення / Pexels

Вплив на покупця

Відсутність природного світла приглушує сприйняття часу доби, що може збільшити тривалість перебування у магазині. Також покупці менш схильні до впливу поганої погоди, що сприяє кращому настрою і комфортним покупкам.

Втім, експерименти з вікнами тривають. Наприклад, супермаркети Edeka та Aldi тестують панорамні вікна в окремих філіях, прагнучи створити приємнішу атмосферу для клієнтів.

Источник материала
loader
loader