«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.
Лідери телеперегляду. Провідні українські телеканали за підсумками першого тижня 2025 року (30 грудня — 5 січня)
Новий рік розпочався незмінним лідерством Starlight Media з часткою 26,24%. На другому місці — «1+1 Media» з часткою 20,19% і на третьому — Inter Media Group із часткою 6,14%.
Серед телеканалів на першу сходинку піднявся ICTV2 з часткою 8,43% (зростання 29% відносно попереднього тижня). На другій сходинці — Новий канал із часткою 8,0% (зменшення 8%). На третій сходинці — СТБ з часткою 6,78% (зменшення 12%).
На четвертій позиції — канал ТЕТ із часткою 5,45% (зростання 22%). Наступне місце розділили канали «2+2» й «1+1 Україна», частка яких склала по 4,81% (у «2+2» зростання становило 11%, у «1+1 Україна» — 7%). Далі — канал НТН із часткою 2,67% (зменшення 19%).
На восьмому місці — канал «Бігуді» (2,11%, зменшення 15%). На дев’ятій сходинці — «Плюс плюс» (1,30%, зменшення 26%). Закриває провідну десятку канал «К1» (0,97%, зростання 3%).
Найголовніший телевізійний день 31 грудня впевнено виграв канал ICTV2: з урахуванням відкладеного перегляду частка каналу склала 13,03%. Друге місце — за каналом «1+1 Україна» з часткою 11,07%. Новий канал та СТБ, які посіли третє та четверте місце відповідно, зібрали рекордні показники: Новий із часткою 9,28%, найвищий показник із 2009 року, і СТБ з часткою 6,97, найвища з 2019 року. Загалом за 31 грудня Starlight Media зуміла зібрати рекордні в історії групи 31,91% частки.
Марафон «Єдині новини»
На фоні великої кількості розважального контенту на святковий період минулого тижня сукупна частка каналів, які транслюють марафон «Єдині новини», дещо знизилася за комерційною аудиторією віком 18—54 роки в містах понад 50 тис. жителів на 11% (частка склала 3,00%), а за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+ — без суттєвих змін (частка 5,97%, зменшення 4%).
Головні прем’єри тижня
Головними прем’єрами святкового тижня стали новорічні шоу на ICTV2 та «1+1 Україна». «Dizel Show» на ICTV2 зайняв перше місце в слоті з показниками rat 4,46%, shr 14,03%; «Вечірній квартал» на «1+1 Україна» — друге місце з показниками rat 3,89%, shr 12,1%.
Також 31 грудня канал ТЕТ показав святкову програму «Я люблю Україну» (rat 0,98%, shr 3,34%, 7-ме місце в слоті).
Серед концертів у ефірі була «Музична платформа України» на «1+1 Україна» (rat 1,3%, shr 7,39%, третє місце в слоті) та «Made in Ukraine. Брати Гадюкіни» на НТН (rat 0,04%, shr 0,32%, 17-те місце в слоті).
Новий канал у передвечір Нового року представив телепрем’єру мультфільму «Монстри на канікулах. Трансформанія» (rat 3,61%, shr 11,17%, друге місце в слоті).
На наступні дні в «1+1 Україна» були заплановані покази концертів «Dorofeeva. Heartbeat» (rat 0,29%, shr 1,69%, десяте місце в слоті) та «Max Barskih. Зорепад» (rat 0,39%, shr 2,28%, сьоме місце в слоті).
Новорічний тиждень не обійшовся і без серіальних новинок. На каналі «2+2» відбулася прем’єра 4-серійної комедії «Бісова пательня» (rat 1,17%, shr 4,85%, четверте місце в слоті).
Провідні програми першого тижня телеперегляду
Рейтинг провідних програм тижня очолює новорічне привітання Президента (rat 5,77%, shr 15,82%) та новорічне «Dizel Show» (rat 4,46%, shr 14,03%) на ICTV2. Третє місце — за новорічним «Вечірнім кварталом» на «1+1 Україна» (rat 3,89%, shr 12,1%). Ще два місця — за мультпоказом на Новому каналі: «Монстри на канікулах 3» (rat 3,66%, shr 12,07%) та «Монстри на канікулах. Трансформанія» (rat 3,61%, shr 11,17%).
Десятку найпопулярнішого контенту тижня закриває кінопоказ: «Аватар: шлях води» на ТЕТ, «Шрек», «Метод Хітча» і «Джуманджі. Наступний рівень» на Новому каналі, «Маска» на ICTV2.
Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин
Лідери за чоловічою аудиторією
Як і за комерційною, за чоловічою аудиторією рейтинг очолює новорічне привітання Президента (rat 6,19%, shr 18,85%) та новорічне «Dizel Show» на ICTV2 (rat 5,01%, shr 17,28%). Далі — дві частини мультфільму «Монстри на канікулах» (третя частина rat 3,6%, shr 12,79%, четверта rat 3,37%, shr 11,32%), а також фільм «Аватар: шлях води» на ТЕТ (rat 3,07%, shr 12,56%).
До десятки також увійшли фільми «Міцний горішок. Гарний день, аби померти», «На відстані удару» та «Форсаж: Гоббс і Шоу» від ICTV2, мультфільм «Шрек» від Нового, а також новорічний «Вечірній квартал» від «1+1 Україна».
Лідери за жіночою аудиторією
Очолює найпопулярніші програми за жіночою аудиторією «Новорічне привітання Президента» на ICTV2 (rat 5,36%, shr 13,42%), новорічний «Вечірній квартал» (rat 4,94%, shr 14,16%) та новорічне «Dizel Show» (rat 3,92%, shr 11,39%). Наступні два місця — за мультпоказом на Новому каналі: «Монстри на канікулах. Трансформанія» (rat 3,85%, shr 11,04%) і «Шрек» (rat 3,73%, shr 10,35%).
До десятки ще потрапив кінопоказ: «Монстри на канікулах 3», «Метод Хітча» і «Джуманджі. Наступний рівень» на Новому, «Аватар: шлях води» на ТЕТ, а також «Холостяк. Життя після проєкту» на СТБ.
Лідери серед молоді
За молодою аудиторією провідним контентом тижня стало новорічне привітання Президента на Новому каналі (rat 3,8%, shr 12,75%), далі — мультфільм на Новому «Монстри на канікулах 3» (rat 3,79%, shr 15,87). Третє місце — за новорічним «Вечірнім кварталом» (rat 3,34%, shr 13,09%). Четверта сходинка — за мультфільмом «Монстри на канікулах. Трансформанія» на Новому (rat 3,27%, shr 12,67%). Ще одне місце — за новорічним «Dizel Show» на ICTV2 (rat 3,25%, shr 12,87%).
Десятку закриває кінопоказ: «Шрек», «Метод Хітча» і «Джуманджі. Наступний рівень» на Новому каналі, «Аватар: шлях води» й «Енканто: світ магії» на ТЕТ.
Титульне фото: Новорічне привітання Президента України Володимира Зеленського (пресслужба Президента України)
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.