Так званим «директорам» восьми шкіл на тимчасово захоплених територіях Запорізької та Херсонської областей заочно оголосили підозру за впровадження освітньої програми відповідно до стандартів Росії. Про це повідомляється на сайті Національній поліції.
«Оперативники Департаменту стратегічних розслідувань та слідчі Національної поліції продовжують збирати докази щодо тих, хто зрадив інтереси держави та перейшов на бік ворога. Поліцейські вже зібрали матеріали стосовно ще восьми осіб, які добровільно співпрацювали з окупаційною адміністрацією та отримали за це керівні посади. Йдеться про директорів восьми шкіл на тимчасово окупованих територіях Запорізької та Херсонської областей», - інформує пресслежба Нацполіції.
Зазначається, що до повномасштабного вторгнення підозрювані працювали викладачами різних предметів у цих школах. Згодом за співпрацю з окупантами вони отримали керівні посади – директорів шкіл. Вони не лише запровадили освітню програму за стандартами РФ, але й організовували «дружествєнниє мєпропріятія» за участю представників освітніх установ Росії та Білорусі. Виступаючи на телеканалах, вони поширювали російські наративи про «єдіний братскій народ» та «ісконно рускіє зємлі».
Наразі слідчі Нацполіції заочно повідомили директорам восьми шкіл про підозру за ч. 1 ст. 111-2 Кримінального кодексу України, тобто у пособництві державі-агресору. Відповідно до українського законодавства, за цей злочин передбачено покарання – до 12 років ув’язнення із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю строком до 15 років, а також із конфіскацією майна або без такої.
Процесуальне керівництво у кримінальному провадженні здійснює Офіс Генерального прокурора.
Фото: ілюстративне, з відкритих джерел
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.