Індекс медіаграмотності українців від «ДМ» цьогоріч матиме окремий субіндекс ШІ-грамотності
Індекс медіаграмотності українців від «ДМ» цьогоріч матиме окремий субіндекс ШІ-грамотності

Індекс медіаграмотності українців від «ДМ» цьогоріч матиме окремий субіндекс ШІ-грамотності

Це є відповіді на нові виклики часу.

ГО «Детектор медіа» вперше додасть до Індексу медіаграмотності українців субіндекс ШІ-грамотності. Про це повідомила голова організації Наталія Лигачова під час круглого столу в ІА «Укрінформ», присвяченого обговоренню питань медіаграмотності.

«Наприкінці лютого або початку березня запрошуємо на презентацію нової хвилі Індексу медіаграмотності українців — щорічного дослідження, яке проводить ГО "Детектор медіа" з 2020 року. Дослідження вперше матиме окремий субіндекс ШІ-грамотність, це відповідь на нові виклики часу», — зазначила Наталія Лигачова.

Нагадаємо, 21 січня ГО «Детектор медіа» презентувала результати дослідження «Вивчення практик медіаспоживання та оцінка рівня медіаграмотності підлітків віком 12-18 років», проведеного у співпраці з національним проєктом з медіаграмотності «Фільтр» та міністерством культури та стратегічних комунікацій України. Воно зокрема показало, що найпопулярнішою платформою серед підлітків є ютуб. Популярними також є телеграм, інстаграм та тікток. Підлітки також здебільшого впевнені, що їм вистачає навичок вирізняти правдиву інформацію від неправдивої.

Фото: Максим Поліщук, «Детектор медіа»

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги по теме
исследование
Источник материала
loader
loader