У порту Миколаєва досі заблоковано близько 100 суден
У порту Миколаєва досі заблоковано близько 100 суден

У порту Миколаєва досі заблоковано близько 100 суден

Портові потужності Миколаєва готові відновити роботу, щойно буде ухвалено політичне рішення про їх відкриття, що збільшить конкуренцію перевалки та здешевить логістику експорту.

Про це йшлося під час зустрічі Посла Франції в Україні Гаеля Весьєра з директором із взаємодії з органами влади ТОВ СП «НІБУЛОН» Михайлом Різаком під час відвідин потужностей компанії у Миколаєві. 

«У Миколаївському портовому вузлі досі заблоковано понад 100 суден, із яких 30 іноземних морських і 70 суден для внутрішніх водних шляхів», — говориться у повідомленні компанії «НІБУЛОН».

Михайло Різак підкреслив складну ситуацію, яка склалася через закриття Миколаївського морського портового вузла, зупинку суднобудівної галузі економіки та припинення судноплавства на річкових шляхах (Дніпро та Південний Буг) після початку повномасштабного вторгнення рф. За його словами, компанія зазнала збитків у розмірі понад $500 млн.

Евакуйовані судна, які раніше використовувались для перевезень, наразі у простої та шукають по світу нові водні маршрути, зокрема на річці Дунай.

«Дунайські порти сьогодні є стратегічними для економічної безпеки України, і ми маємо зробити все можливе, щоб зберегти їх конкурентоспроможність», — зазначив Михайло Різак.

Він наголосив, що з відкриттям глибоководних портів Одеси витрати на перевезення через дунайські порти дорожчі щонайменше на 5 $/т, а з урахуванням оголошеної індексації тарифів різниця може скласти до 7 $/т.

Михайло Різак закликав розглянути можливість здійснити індексацію залізничних перевезень без її застосування для маршрутів до/від залізничних станцій біля дунайських портів.

Французький посол високо оцінив роботу компанії «НІБУЛОН» та висловив готовність сприяти у вирішенні важливих питань на міжнародному рівні.


Для довідки: до війни компанія «НІБУЛОН» обробляла 82 тис. га землі, володіла і управляла мережею внутрішніх елеваторів і річкових терміналів і сучасним морським терміналом, розташованим у Миколаєві. «НІБУЛОН» експортувала переважно кукурудзу, пшеницю і ячмінь у більш ніж 20 країн світу. Крім того, компанія мала широку лінійку флоту (річковий, морський і змішаний).

Источник материала
loader
loader