Через електронні асистенти: автовиробники оголосили судову війну Мінтрансу США
Через електронні асистенти: автовиробники оголосили судову війну Мінтрансу США

Через електронні асистенти: автовиробники оголосили судову війну Мінтрансу США

Група автомобільних компаній подали до суду через обов’язкові системи автоматичного екстреного гальмування. Автовиробники вважають, що ці правила практично неможливо виконати з використанням сучасних технологій. Група представляє такі бренди, як BMW, Ferrari, Toyota, VW, Honda, Hyundai та Kia.Альянс за автомобільні інновації подав до суду на Міністерство транспорту США, щоб спробувати скасувати правила, що вимагають, щоб усі нові автомобілі та вантажівки були оснащені системами автоматичного екстреного гальмування (AEB) до 2029 року. Незважаючи на позов, група наполягає на тому, що вона не виступає проти AEB, але поки ще не має недовіри до цієї технології.У квітні 2024 року Національна адміністрація безпеки дорожнього руху (NHTSA) завершила розробку правила, яке вимагає, щоб “усі автомобілі могли зупинятися та уникати контакту з транспортним засобом перед ними на швидкості до 100 км на годину” і виявляти пішоходів як вдень, так і в темряві. Правило також зазначає, що системи AEB повинні автоматично задіяти гальма транспортного засобу на швидкості до 150 км на годину, коли зіткнення з іншим автомобілем неминуче.Альянс за автомобільні інновації, що представляє такі бренди, як BMW, Ferrari, Ford, GM, Honda, Hyundai, JLR, Kia, Mazda, Mercedes, Toyota та VW, виступає проти рішення. Його президент і генеральний директор Джон Боззелла стверджує, що ці вимоги “практично нездійсненні з наявними технологіями”.Він охарактеризував це рішення як “катастрофічний крок головного національного регулятора безпеки дорожнього руху, який нескінченно дратуватиме водіїв, зробить транспортні засоби дорожчими і, зрештою, не призведе до суттєвого підвищення безпеки водіїв та пішоходів”.За даними лобістської групи, автоіндустрія вже інвестувала понад 1 млрд євро у розробку систем AEB. У 2016 році на фоні цього автовиробники добровільно погодилися впровадити AEB на всіх нових автомобілях до 2025 року. При цьому у NHTSA вважають, що її нові суворі вимоги AEB можуть врятувати 362 життя щорічно.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, шахраї навчились дивним способом дурити страхові компанії на ремонті авто.

Источник материала
loader
loader