Ubisoft представила трейлер сюжету Assassin’s Creed Shadows, а також оприлюднила системні вимоги гри. Також з’явилися перші огляди обмеженого геймплея гри.
Оглядачі відзначають дуже різний геймплей за обох персонажів гри. Ясуке — типовий танк з мінімальними можливостями паркуру та ухиляння. Гра за Наое більш схожа на традиційний геймплей Assassin’s Creed, вона дуже спритна, оснащена прихованим клинком, але має більше шансів вмерти в бою. Тіні, трава тощо ефективно використовуються під час стелсу обома персонажами, джерела світла можна гасити дистанційно. Є система динамічного освітлення та вимірювання видимості в тіні.
Відкритий світ Японії менший, ніж в Assassin’s Creed Valhalla, але щільніший, багато міських районів і дахів. У грі є розподілення локацій за рівнем. Загалом гра сподобалася блогерам та журналістам, Морган Парк з PC Gamer назвав її найсильнішим стелс-проєктом останніх років.
Мінімальні системні вимоги гри включають процесор Intel Core i7 8700K або AMD Ryzen 5 3600, а також відеокарту NVIDIA GeForce GTX 1070 8GB, AMD Radeon RX 5700 8GB або ж Intel Arc A580 8GB (з REBAR). Якщо ж увімкнути трасування променів на максимум, знадобиться мінімум Intel Core i7 13700K / AMD Ryzen 7 7800X3D та RTX 4080 16 ГБ.
Ubisoft також розповіла про причинизатримок з виходом гри. Геймдиректор Чарльз Бенуа каже, що компанія до останнього намагалася відполірувати паркур та деякі інші елементи гри, вносячи баланс, але водночас уникаючи якихось критичних змін. Assassin’s Creed Shadows вийде 20 березня на ПК, Xbox та PlayStation 5, в Steam передзамовити гру коштує ₴1999, в Ubisoft Store — ₴1519.