Компанії BMW, Geely, SAIC та BYD об’єднали зусилля, щоб скасувати підвищені мита Євросоюзу на імпортовані автомобілі.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє агенція Reuters, чотири автовиробники з Європи та Китаю подали скарги до Суду Європейського Союзу. Нагадаємо, що минулого року після розслідування Європейської комісії на імпортовані китайські автомобілі були встановлені мита в 17-35 відсотків. Причина – державна допомога Китаю своїй автомобільній промисловості, що дало несправедливу фінансову перевагу при продажу автомобілів у Європі.
Стандартне імпортне мито для імпортних товарів становить в ЄС 10 відсотків. Автомобілі BYD постраждали з відносно низькою ставкою у 17%, Geely – 18,8%, а SAIC – 35,3 відсотка.
Але до чого тут баварський концерн BMW? З однієї сторони, підвищені мита для китайських автовиробників можуть допомогти продажам моделей BMW, але вони є великою проблемою для автомобілів MINI. Річ у тому, що новий електричний хетчбек Cooper і позашляховик Aceman виробляються в Китаї. Підвищені ставки діють з кінця жовтня і наразі BMW змушена переплачувати 20,7% за нові MINI, які постачаються до Євросоюзу.
Судовий процес проти Євросоюзу може затягнутися на роки, тож китайські компанії шукають альтернативи. Chery вже виготовляє автомобілі на старому заводі Nissan в Іспанії, BYD планує побудувати заводи в Угорщині та Туреччині. Також китайські автовиробники зацікавлені у придбанні колишніх заводів Volkswagen.